Externel Hard Disk Yang Ke-3

Saturday, December 20, 2008

Aduh bila cerita tentang external hard disk nie la benda paling menyedihkan dalam idup nie. waaaaaa... rasa nak menjerit je cam cite KL menjerit.. x dak kaitan pon padahal... erm aku pon x tahu camner nak start, masuk kali nie, nie External HD aku yang ke-3 dah. 1st skali aku guna capacitynya 200gb. tapi sayang rosak coz aku terterajang time tgh men game kat kampus aku. maka hancurlah semua barang2 aku dalam tu. External HD aku yang kedua plak capacitynya 80gb kecik jugak. rosaknya hujung sem 4 lepas. kali nie lagi frust, walaupun saiznya 80gb je tapi barang keje aku + software2 aku kumpul bertahun-tahun ilang...yang nie rosaknya sebab aku selalu letak telefon kat benda alah nie. 1st2 tu x perasan lagi. tapi bila lama tu br perasan, tapi dah terlmbat... maka menjerit la aku keseorangan.. balik aritu aku dpt External HD br 160GB abng aku bagi... huhuhuhu.... Btw semua External HD aku sebelum nie semua yang dia bagi..

p/s:baru niat klu dapat duit ptptn sem depan nak beli External br. tapi orang dah bagi amik je la. Tima kasih kat bro...

0 comments:

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH