Oh Anak Gadis

Saturday, February 20, 2010

 

Tajuk di atas x dak kaitan dengan ohartis, ohbulan, ohblur mahupun ohtweet dari En Khai. Pinjam jap trademark dia "OH". Dan yang sebelah perkataan oh tu "anak gadis" pon x dak kena mengena dengan anak gadis gak.Benda aku nak ceritakan pasal hard disk je. Cuma aku dah terbiasa sebut hard disk tu anak gadis that why yang aku letak nama en3 aku oh anak gadis.

X yah nak emo2 benda kecik je, saje nak gurau2 di hari sabtu yang cukup panas di Taman Setia Indah, JB. Dah ngarut2, skunk meh kita masuk ke dalam isi yang ingin diketengahkan dalam en3 kali ini. Wah sungguh skema ayat beliau walaupun beliau sungguh jakun dalam penulisan bahasa skema neh.


Ceritanya senang je, hard disk aku dah penuh, tu je aku nak cite, dari 160GB (external) + 80GB (internal dlm laptop) x penah cukup. Ntah apa aku simpan dalam tu. Tapi time nak delete sket2 rasa sayang plak. Penah satu kali aku buat2 terformat external aku 1 partition 80gb. Pas2 amik ko menyesal x sudah. Tapi pas buat2 terformat walaupun format betul, skunk bahagian kosong tu dah diisi dengan benda lain plak.

Skunk aku tengah pikir camner nak cari hard disk baru plak. Dulu dah 2 biji external hard disk aku tendang jatuh atas simen. 250gb ngan 80gb. Abis ilang kenangan aku zaman sekolah. Cam sial kan???? Aku pon x tahu camner leh tertendang benda tu.

p/s: Sape2 ada external hard disk lebih tu kasi la aku satu. Kalau nak kasi anak gadis pon bleh jugak. Hehe.
Gurau jerk. Kena pengaruh lagu Wali - Cari Jodoh. Miahahahaha

14 comments:

Nyetok
Saturday, February 20, 2010 1:15:00 AM
 

Beli hok 1 Tera slaluh mudoh boh hahahak.. Western digital baru xsmpai RM350

miszgarfien
Saturday, February 20, 2010 1:16:00 AM
 

ehem3...byk nye hdd dia..meh ler blanja ein 1 hdd...kih3

miszgarfien
Saturday, February 20, 2010 1:16:00 AM
 

nyetok : skrg wd dh kureng....ambk sony la..murah gak

pauhputik
Saturday, February 20, 2010 1:18:00 AM
 

huh semua duk mari ngepeng supo kawe banyop pitih jas.. kalu nok belanjo bulis la.... kawe praktikal elaun pon x dop lagumano nok beli

stoberycoklat
Saturday, February 20, 2010 1:31:00 AM
 

meh nk bagi meh..heehe

miszgarfien
Saturday, February 20, 2010 1:59:00 AM
 

sis eyda...nak blanja hdd ke...wahahhaa....nak gak!!!...jgn bg kat pauhputik...kang dia tendang lg...agagaga

pauhputik
Saturday, February 20, 2010 2:14:00 AM
 

mana leh g2 cik gapiel oit

nama kamu x tersenarai so dediam k

Unknown
Saturday, February 20, 2010 2:23:00 AM
 

aku xde hardisk..sume simpn kat laptop jah..hahaha..nnti dh penuh,bru burn DVD..hak3..xdop pitis nok beli..wakakaka

pauhputik
Saturday, February 20, 2010 2:32:00 AM
 

yark sapa lagu tu skali

kawe kalu DVD-RW kawe molep x po

ni jahane doh

tu x leh nok burn dale DVD

Cahaya Yang Riang Gembira
Saturday, February 20, 2010 2:59:00 AM
 

Hak hak hak.. Comel duh nama anak gadis tu.. Ngee.. Kalau dah nama anak gadis tu, kene laa jaga leklok matju woi.. Huhu..

nyetok
Saturday, February 20, 2010 5:46:00 AM
 

p/s: boh, donlot Recuva kalo nk recover file2 hok hilang atau tersalah format. :D

imHepPie
Saturday, February 20, 2010 6:34:00 AM
 

anak gadis aku ada tngu 20 taon lgi eh...bley??

syahira ariff
Saturday, February 20, 2010 7:36:00 AM
 

nopp bel;i dokk hard disk second hand nga kawe,,,rosak sikik jah,terberenang dlm air bru nieh

wakakaka

kommentlaa entri baru sy plak,wee~
(^____^)

miss lolly a.k.a luvfareda
Saturday, February 20, 2010 11:35:00 PM
 

huh anak gadis yg dipanggilnya ?

nakal tu abe paoh nih

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH