Backup

Wednesday, May 26, 2010

Gambar dr En Google. - X de kaitan pon ngan en3 neh :D

Post kali nie hamba nak cerita tentang backup. Tapi bukan backup data korang sebelum format ataupun backup balik data korang yang terdelete. Backup yang aku maksudkan madu pasangan korang x kisah la as a skandal ke kekasih gelap ke kekasih putih ke janji dieorang korang wat bakcup kot2 korang putus dengan balak/awek.

Ntah apa yang membuatkan aku terpanggil & termimpi-mimpi nak wat en3 neh. Maybe sebab aku ada ramai rakan yang mengamalkan konsep backup neh. Mungkin aku jugak salah sorang yang mengamalkan benda nie. Zaman dulu ye kot :p


Sekarang kalau diperhatikan ramai orang ada orang ada 2 3 bijik telepon. Tujuan??? Mestilah untuk memudahkan member kol, kalau guna digi kol no digi, celcom kol no celcom & bla bla bla. Satu lagi cam aku nak cite untuk senang kontek dengan cik bakcup la.

Berdasarkan pemerhatian aku, ramai member aku @ bukan member aku guna konsep bakcup neh. Bila ditanya nape wat cam2, jawapan yang kuar dari mulut dieorang senang " Ala aku dengan si A tu bukan konpirm jadi laki bini lagi, kang dia tggl aku senang aku, at least aku ada 'bakcup' si B". Aduh macam tu pon ada.

Orang yang dah kahwin pon still buat jugak benda2 gini. Bukan orang bujang je. Macam2 la orang zaman skunk nie ek. Kekadang aku geli hati jugak bila teringat cite sorang bro neh. Nama dirahsiakan. Awek baek gila, tapi gi jugak cari lain, last2 kantoi, 2 2 melepas. Semua pasal nak backup kot2 awek baek tu tggl :p

p/s: sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. Jangan plak pas jatuh jadi cam ayat satu agi "yang dikejar-kejar x dapat yang dikendong berciciran". Nanti menyesal x sudah. So jujur & setialah pada pasangan anda. :D

14 comments:

ghostER
Wednesday, May 26, 2010 6:44:00 PM
 

terbaik!!!
hahaha...
tatau laa apa yang diorang takutkan walhal diorang yang perlu ditakuti...
awek/balak tak pasang lain tapi si dia yang pengecut jugak yang sibuk fikir luar norma tu...
isyh3...
thanx sebab meninggalkan jejak di laman blog Inspiraku ya...
kalau rajin bawak-bawak laa follow blog tuh..hehe...
ada facebook?
if ada lagi senang nak tahu dah update blog saya tu..

Unknown
Wednesday, May 26, 2010 7:13:00 PM
 

waah..betol2 playboi..ahahahaha

Kuwe
Wednesday, May 26, 2010 8:22:00 PM
 

Bab backup backup nih.
Kawe kalu ada ore bui upah suruh backup, baru kawe backup.

x-po
Wednesday, May 26, 2010 10:42:00 PM
 

kawe pun raso nk wat gini gok, sbb wat skt hati jah setio kt org ni

cybernetic88
Thursday, May 27, 2010 12:42:00 AM
 

hahaha. mcm sial ade backup. aku nk jgk r. pasang 10 ok r. xdehl. biar xmerana kng. tkut frust je.mcm skng. sial btul. haha =P

miszgarfien
Thursday, May 27, 2010 5:20:00 AM
 

ni kes kekasih gelap ke ape....hahahha...perlu kerr ade nya backup tu????

annfrendly
Thursday, May 27, 2010 7:17:00 AM
 

eh.. cane kalau gf kamu dua2 tau sepluh2 pun ada banyak backup..?? errr... bahaya gak tu..
semoga jumpa dengan orang yg tepat..
dah jumpa nanti pasti taknak dah ber backup2 :)

finalcross
Thursday, May 27, 2010 8:54:00 AM
 

hmmm,kwn rase yg baiknya,jgn bg hati kite 100% kpd si dia. Perlu diingat bhw couple atau berpasangan tu tk semestinya berakhir dgn perkahwinan. sbab tu dinasihatkan bercinta berpada-pada. Kwn da pernah frust 3 kali,da lali benda cmni,skrang kwn amalkan konsep beri cinta kurg drp 50% kpd si dia kerana kite hanya merancang tp tk tau tntg mase dpn...jauhilah konsep 'backup'. sekian....

Anarm
Thursday, May 27, 2010 4:06:00 PM
 

bende2 camni aku biasa dengar org bahasakan sebagai 'sparepart'.. pfftt..

vidadarisakura
Thursday, May 27, 2010 9:49:00 PM
 

manusia.

Wanie-san
Saturday, May 29, 2010 8:58:00 PM
 

scandal?backup?rmai laki wat mcm 2..ppuan pun...sbb nnt senang ..bile di tinggalkan kekasih diorg ada buah hati pengarang jantung yg baru..huhu

miss lolly a.k.a luvfareda
Tuesday, June 01, 2010 1:46:00 AM
 

wahhhhhhhhhhhhhh


l0lly setia. so xmain bekup2 KAHKAHKAH

MrSup
Friday, June 04, 2010 2:42:00 AM
 

wahaha..kaki backup jugok demo ye.. ado lebih dop? wi kawe so.. kawe xdop lg. hehe

Kakak Cashier
Sunday, June 06, 2010 8:21:00 PM
 

Serius beb..haha, aku ingatkan backup data ke aper td, upernya backup yang itu..Huhu

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH