Bola (Kelantan vs Perlis)

Sunday, May 23, 2010


Salam semua, makin lama makin bersarang plak blog hamba neh. Al-maklumlah ketandusan idea untuk menulis. Idea kekadang ada, tetapi jari plak malas nak menaip, so duk diam je  la. Arini tetiba plak kepingin nak menaip, so taip je la satu en3.

Nampak x tiket kat atas tu??? Ha tu la tiket pertama aku pergi menyaksikan perlawanan bola sepak di stadium sepanjang hidup aku. Kalau cam cikgu din dengan abe semak azizan meme muko hok familiar doh di stadium. Semalam Kelantan lawan Perlis di Stadium Sultan Mohamad ke-iv Kota Bharu. Ntah apa mimpi aku nak gie tgk. So ajak2 la 2 orang member aku gie tgk.


Sampai di stadium kul 5.30 sebab nak cari tiket, huh bapak banyak orang. Pas beli tiket gie pusing2 KB jap, pas2 balik semula stadium kul 7.30. Nak semayang maghrib surau full plak.


Last2 skali terpaksa la join brader2 nie semayang kat kaki lima beralaskan surat khabar. Hurm satu pengalaman baru gak untuk aku. Sebelum nie mana penah semayang kat tempat gini. Lepas semayang masuk terus stadium, memula masuk ingatkan x penuh stadium, skali duk borak kejap, tgk2 stadium dah penuh. Tua muda, laki pompuan semua ada.


Aku tgk stadium nie penuh ngan orang Kelantan je. X tahu la ada sorang dua penyokong Perlis dalam nie, sebab majoritinya berbaju merah, Patriotik sungguh orang tempat ambo ko bola neh.

Aku x nak mengulas banyak tentang perlawanan nie, cuma dari apa yang aku tgk, 1st half memang best team Kelantan main tapi 2nd half bosan la sket sampai pasukan pelawat dapat jaringkan gol. Seb baek menang, kalau x ase rugi je beli tiket. :p

p/s : Aku sebenarnya bukan kaki sukan, mahupun kaki tgk orang bersukan. Tapi semalam ase seronok sangat tengok bola neh. Lain kali kalau ada perlawanan kat sini nak pegi tgk lagi, insyaAllah. GOMO KELATE GOMO

15 comments:

x-po
Sunday, May 23, 2010 7:48:00 AM
 

boh, nnt next match kito gi tgk lg

pauhputik
Sunday, May 23, 2010 7:54:00 AM
 

beyeh x dop hal, nanti wie no tepon

kelik bulis gie minum air skali :D

Kuwe
Sunday, May 23, 2010 8:46:00 AM
 

First time tengok?
Kuno demo nih. Gege riuh gitu mo narak takdok hati nok g.Bulih doh tu slow slow bergiat.

din
Sunday, May 23, 2010 9:59:00 AM
 

sedap pok demo bulih g..kawe nak g xdok maso sokmo..duk pehang etek loni..

pauhputik
Sunday, May 23, 2010 10:16:00 AM
 

Kuwe

Kawe meme dop minat ko suke, meme jenis buto suke la... lowni jas baru nok jinok2

din

x dop hal 1 jun neh klate lawe perok, kelik la :p

'AQILAH
Sunday, May 23, 2010 6:04:00 PM
 

semangat itu yang diinginkan...hee :)

ejat
Sunday, May 23, 2010 7:41:00 PM
 

mano pic aku ju
huhuhu

pauhputik
Sunday, May 23, 2010 11:24:00 PM
 

AQILAH

heheheh... ore klate semangat sokmo :D

ejat

gambar mu ado, kalu tubik pete nie aku wie kot pen drive :D

vidadarisakura
Monday, May 24, 2010 5:56:00 AM
 

gomo kelate gomo. heeee
(aku rasa ayat tu comel gilak.haha)

.Cik Nana.
Monday, May 24, 2010 6:17:00 AM
 

mat ju sombong!!
kelik kelate da ke??

p/s: ni nana.. :p

kisahsensasi
Monday, May 24, 2010 6:14:00 PM
 

Skang nie game bola kelantan je yang ramai orang tengok....

hazman aka species1980
Monday, May 24, 2010 6:15:00 PM
 

untung betul team bola kelantan ada penyokong hebat camni...

kisahremaja
Monday, May 24, 2010 6:16:00 PM
 

Hmm.... solat alat suratkhabar.... menarik....yang penting kewajipan mesti ditunaikan...

Unknown
Tuesday, May 25, 2010 12:22:00 AM
 

GOMO KELATE GOMO...huhuhu

pauhputik
Wednesday, May 26, 2010 1:10:00 PM
 

@vidadarisakura

mace-mace demo neh

@cik nana

mana de sombong cik nana

orang dah ada kat klate neh, br abih ngaji :D

@kisahsensasi & @hazman aka species1980

kalau x sokong team negeri kita nak sokong team mana lagi :D

@kisahremaja

erm pengalaman baru kawe tu

@apiih

Semangat wes :D

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH