Fun Fair dan Baju Baru

Thursday, December 25, 2008



2 3 ari lepas si dia nie susah sangat aku nak kontek. bila mesej je ckp cibuk. mesej je sibuk... ingatkan bosan ngan kitew, upenya ada projek tgh berjalan tanpa disedari... tup tup tau2 benda tu dah siap... memula aku sediri pon mushkil gak, apa la cik bunga aku nie tgh buat...... semalam aku g fun fair ngan member2 aku kat Kota Bharu. Plan asal guna kete member aku, tp tetiba plak abang dia nak guna, terpaksa la guna kete mak aku. huhuhuhu.... Plan asal nak gie 5 orang, tp last2 4 je pegi termasuk aku... gie sana aku beli boxer je satu... rm5 je satu... huhuhu...


Corak pe ntah aku amik nie... :p


aku pusing2 tp x dak pon benda menarik... cam expo penghabisan stok hujung taun je... dah la barang x banyak.... ingatkan best sangat.. dr dulu agi aku bukan jenis suka gie tempat orang ramai nie.... dah la ujan... balik kepada cerita cik bunga aku td. pas gie fun fair, aku gie umah cik bunga plak, gie amik barang yang dia janji nak bg tu... upenya dia kait tulisan kat baju tuk aku... pendek kata dia beli baju kosong n dia kait tulisan atas tu... dr petang lagi aku dah tahu dia nak bagi baju coz dia dah MMS gmbr lepas siap jahit. walaupun nampak skit ada masalah ngan jahitan dia, tp aku x kesah, pest time dapat baju orang kait tulisan atasnya... bukan mudah nak wat n x semua orang sanggup buat.... huhuhu... tima kasih ye cik bunga....



Baju Cik Bunga Bagi

p/s: sem depan nie nampak gaya kena bersungguh2 lagi la aku blaja. klu abis blaja CGPA tinggi skit, insyaAllah dapat keje baek. Nanti bleh gie masuk minang cik bunga cepat2. insyaAllah :D

0 comments:

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH