Gie Perlis

Thursday, December 25, 2008

erm nie cerita ari isnin lepas, kira baru jerk lepas 2 3 ari lepas. aritu aku gie Sri Iskandar antar akak aku pulang dr bercuti... kakak aku nie nurse dekat Hospital Changkat Melintang. Area c2 susah skit nak dapat kemudahan awam nak gi bandar... huhuhu... ulu kot. :p so klu dia nak balik kg ke, pulang keje, terpaksa la pegi amik. selalunya aku je la gie amik. tp ari isnin lepas aku gie ngan antar ngan abang aku... balik dr tempat tu kitaorang gie Perlis. Pertama kali dalam idup aku pegi c2.. Perlis nie kecik je upenya ek. Selalu tngk dalam map je kecik, x sangka pegi sana pon kecik gak. Aku pegi sana coz nak amik barang abang aku post dr oversea coz dah abis blaja... dia post kat umah member dia yang keje kat c2. So pegi la tido sana semalaman. 1st sampai tu kitaorang gie semayang maghrib dulu. pas2 aku member abang aku bawak gie makan kat Kuala Perlis. Paham2 je la klu gie tempat g2 mesti order sea food la. Aku nie anti sesangat sea food coz kulit muka aku nie sensitif skit... kekadang aku segan gak ngan orang sekeliling aku. tapi bila pikir2 balik, x dak guna gak aku malu ngan orang. Hidup nie bukan lama. Biarla kita rasa nikmat idup di muka bumi yang indah nie....


Gambar Hiasa Je Tau


masa balik keesokan harinya kitaorang singgah kat alor setar plak, jumpe member abang masa blaja lu gak.... pas2 kitaorang balik... pape pon pengalaman ke sana memang cukup seronok... aku nak citew banyak x best coz gambar x sempat nk amik coz telefon abis bateri... huhuhu... kamera pon x bawak...

p/s:cite sebenaqnya panjang agi, tapi x klu nak taip sampai esok pon x abis... kira yang atas tu just sinopsis je... lupe lak selalu aku gie amik kakak aku ngan kete abang aku. so jangan salah sangka aku ada kete.. masa abang aku gie oversea, aku take over lu kete dia.. :p

0 comments:

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH