Sibuk......

Thursday, March 26, 2009

erm dah lama aku x update blog nie... maklumlah semenjak dua menjak nie busy skit ngan asiment, presentation, ngan shouting.... huhuhu.... mesti ada yang tahu aku shouting apa kan???? sebenarnya aku ada projek tok kelas Communication skill (CS)... group aku ada 4 laki 4 pompuan..... kitaorang ditugaskan untuk wat video apa2 je... tapi bukan filem p**no la... skunk benda nie dalam pembikinan lagi.... so x leh la nak upload agi, nanti dah siap n kitaorang puas ati, insyaAllah aku upload letak kat sini tok kowang semua tengok.... sem nie banyak sangat asiment sampai x sempat nak update blog... klu guna internet pon kejap je sebab pas surf keje2 kena edit lak... sedih lak ase.... k la x leh lama gak nie... balik nak tido, esok ada kelas plak......

time update : 4.12 pagi dekat Restoran Sarah Maju, Bestari Jaya @ Batang Berjuntai

0 comments:

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH