bila en stress datang mengganggu

Saturday, April 4, 2009

Salam.... arini aku berada kat negeri kelahiran aku, Kelantan Darul Naim, aku balik 2hari sempena cuti ujung minggu..... balik nie pon bukan saje2 balik, balik sebab nak renew road tax tenggiling aku kat unisel tu..... aku balik nie ngan abang aku kebetulan dia pon dah lama x balik kg, so tumpang je la.. Ntah kenapa semenjak 2 menjak nie aku makin malas nak udpate blog nie.... Aku bleh dikatakan selalu online, tapi banyak masa dihabiskan layan friendster, baca surat khabar n berita2 politik tanah air...

satu lagi, aku pon x tahu kenapa kepala aku nie cam pecah je sejak kebelakangan nie bila pikir sesuatu.... maybe sebab dari awal sem nie aku dh banyak main2, so bila dah banyak benda nak kejar jadi kepala serabut.... dalam 2 minggu lagi aku dah start final dah.... persediaan x yah citer la, besar kuman pon x dak masa nak study.... aku pon x tahu nape jd g2.....

tabiat tido aku pon dah berubah, dari tido malam, kepada tido siang ari.... klu kelas pagi dah gerenti x tido.... belanjawan pon menigkat mendadak dek kerana berjaga malam, maklumlah perut mudah lapar klu berjaga malam....

Malam nie nak balik KL dah, sedih plak ase nak tinggal kampung, maklumlah kepala tgh serabut, klu duk kampung lama2 mesti ase tenang sket....

p/s: aku tinggal setahun agi blaja kat unisel, insyaAllah aku x kan sia-siakan peluang yang ada nie...

0 comments:

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH