Untitled (x tahu nak letak tajuk pe)

Friday, April 10, 2009

Arini aku on9 sebab tolong member aku cari driver untuk compaq cq40. Selalunya memember mintak tolong cari driver untuk win XP, tapi mamat nie terbalik plak coz suh aku cari driver untuk Win Vista. So benda nie mudah je la coz driver untuk Vista memang dah ada dekat website compaq. Klu XP plak berterabur dalam internet. Kekadang dapat download kekadang x dapat. Tapi aku suka cari driver XP untuk model compaq nie. Mencabar beb. Dulu siap kena kutuk agi ngan technision fakulti aku gara2 mintak tolong install driver laptop (compaq) member aku. Lepas kena kutuk tu terus aku usaha cari driver sendiri. ha3x. abis cite nie..

Masuk part ke-2 plak, minggu depan aku dah start study week. Kepala aku still macam biasa sakit tahap gaban. Aku pon x tahu apa yang aku pikir. Aku terasa tekanan yang teramat sangat dekat kepala aku. Aku harap benda nie x mengganggu aku untuk study minggu nie. Korang pon jangan lupe doakan aku tau.

Jadual exam cam gambar kat bawah nie...


p/s: thanks banyak2 tok Zety coz sediakan jadual exam untuk aku.

2 comments:

zety
Sunday, April 12, 2009 4:37:00 AM
 

hohoho..same2 member punye pasal..
kau pn byk tolong ak so mari la kite bersama tolong mentolong diri sendiri.hahahah*melalut je lebih

ape kate ko xyah suruh ak letak word verication leceh tul

pauhputik
Sunday, April 12, 2009 1:13:00 PM
 

ala aku letak coz nak ngelak spam je.... heheheh....

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH