Saidina VS Karaoke

Saturday, April 11, 2009

Ari nie x tahu nak tulis pe.... malam nie umah aku penuh ngan tetamu, x lain x bukan budak kelas aku gak. Biasa la malam2 minggu klu aku x gie umah dieorang(Geng2 Man), kitaorang(Aku, Syah, King ngan East) gie umah dieorang. Klu pegi umah dieorang aku gie layan movie coz umah dieorang ada astro, pas2 sewa box office plak tu... lagi la best... klu dieorang datang umah aku plak semestinya dieorang layan karaoke... maklumlah bilik aku bilik bujang (duduk sorang), so aku beli la benda alah yang boleh dibuat karaoke(woofer EVO 7)..... So bila bosan je memekak je la dalam bilik... karaoke kat umah x segan sangat coz bukan ada orang lain pon kat umah tu.... lagi satu x yah membazir gie karaoke jamban bayar rm1 satu lagu....


tempat kitaorang berkaroke a.k.a kamar tido aku....



Malam bebudak nie bertukar angin lak... ada yang karaoke n ada yang main SAIDINA... Sebab dah bertahun-tahun x main... Pengasas permainan nie kat umah kitaorang ialah Wan Jawa a.k.a KING. Malam nie para permain terdiri daripada KING, Amir n East.. Pemenang malam nie Amir, diikuti KING n East. East kalah teruk malam nie... Lepas kalah terus mandi n masuk tido..... Agaknya x dapat terima kenyataan bahawa dia bankrup teruk n hutang keliling pinggang.... Nampak gaya East belum bersedia untuk jadi seorang Jutawan.... So tu je la en3 tok kali nie...

best prend 4 ever - King, East & Syah

p/s: Klu sengsapa nak kenal ngan mamat kat atas nie mintak la no ngan aku... heheh semua single n available...(yo la 2)

Mood Ketika Mengupdate Blog Nie : Risau banyak asiment x wat lagi ditambah plak ngan final dah dekat...

2 comments:

Liyana Lunia
Saturday, April 11, 2009 5:25:00 PM
 

bhahaha. jap sjk bila matju geng dgn 3hero negara neh? hihik

eh tanya is, kenape die comel sgt? smpai housemate aku pn terpikat.

kalo aku gtau kau pn mst kau tau sape hik :P

pauhputik
Sunday, April 12, 2009 1:23:00 PM
 

eh aku dah lama dah geng ngan bebudak nie, ko je x tahu.... dieorang nie baek, korang je x tahu dieorang sape... heheh.....

psl tu aku malas nak tanya kang dia ckp aku G*y plak.... :p

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH