Repeat Mid Term Database

Sunday, April 12, 2009

Pagi nie aku kena anta repeat mid term database. Thanks to Cik Hanisah coz bagi peluang kat budak2 DPI nie wat balik mid-term, siap bagi b uat kat umah lagi tu. SAYANG CIK. heheh.... perkataan sayang tu jangan disalah tafsir lak ek. Jarang tau ada lec camni. Tu yang sayang sangat tu. Pagi nie x tahu nak anta kul bape. Skunk nie aku update blog kul 5, nampak gaya x tido lagi. Klu tido kang terlajak susah plak. Dah la ari last kena antar sebelum opis our abis.



Klu nak harap markah mid term aku yang sebelum nie nampak gaya final kena la dapat full mark baru dapat backup balik markah mid term aku. heheh.. Padan muka, sape suruh malas study. Tambah-tambah aku nie berada dalam kategori slow sket. Bagi asiment pon lambat siap. Bukan x leh wat cepat, tapi banyak wat benda lain. Klu keje yang guna internet, masuk cc bukak myspace ngan friendster dulu. pas2 baca paper, alih2 keje x wat. Malam nak antar baru sibuk nak wat. Klu keje yang kena menaip lak, aku cepat mengantok coz time nak wat keje mesti dengar lagu. Klu x dengar pon ngantok gak. Adoih... Klu dah malas tu macam2 alasan bleh bagi..

p/s: Mid term yang repeat tu aku dah wat ngan kawan2. Kitaorang 'bincang' sama2 sampai pagi. yo yo o je.

2 comments:

Liyana Lunia
Sunday, April 12, 2009 9:01:00 PM
 

bgs lh, msing2 dh mtng, hahahahaha :P

m[i]era
Monday, April 13, 2009 2:14:00 AM
 

ooo..
bukak internet wat mende lain
dulu..
ish3..
:p

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH