Tuesday, April 14, 2009



Malam nie aku on9 dekat KFC Shah Alam. kira tukar angin la plak. asyik kat Sarah Maju je. Aku x maju sangat tapi kedai tu je maju coz untung ada customer cam aku yang ari2 bertengkek kat c2. Actually malam nie malam akhir kitaorang untuk menyiapkan projek movie untuk kelas CS. Masa dah nak abis wat keje nie, King mengajak kitaorang untuk datang KFC n sambung keje kat sini. Memula aku x nak ikut dah coz x dak ongkos. Tapi King cakap dia nak belanja aku follow je la. Klu x follow mesti dia kecik ati coz semua budak group kitaorang follow.

Maybe pas final nie kitaorang jumpa ngan bebudak group nie. Budak DPI ari2 leh jumpa, tapi yang dari group multimedia nie dah berada di sem akhir, so sem depan dieorang dah abis, x dpt la jumpe agi. Seb baek ada myspace, so bleh la kontek dekat c2. Klu nak jumpa harapan la budak2 nie nk datang ke bestari jaya lagi pas abis blaja melainkan hari graduasi. Aku sendiri pon x tahu dtg lg x ke sn pas abs blaja. heheh. Neway aku pon tinggal 2 sem lagi nak abis. tahun nie jugak. Maybe dalam bulan 11 or 12 g2. tu pon klu x dak halangan yang mendatang la.



p/s:dengkinya budak2 nie dah nak abis, tapi aku kena teruskan lagi perjuangan. Pas abis dip nie x tahu nak sambung lagi ke x. Korang rasa camner, patut ke aku sambung????

5 comments:

Belog Cik Peanut
Tuesday, April 14, 2009 12:23:00 PM
 

patut sambung
hehehhe
mase muda ni lah kiter sambung,
t biler kiter break study kejap
dah tak de mood nak sambung dah

Liyana Lunia
Tuesday, April 14, 2009 8:50:00 PM
 

kau rasa nk smbungm, smbung lh tp kalo rse nk kerja, dpt kerja gaji lumayan baik keje je dlu, bila2 pn leh smbung, dh ade cucu cicit pn still leh smbung wkaka

adol
Wednesday, April 15, 2009 4:07:00 PM
 

sara maju? belaja kat mana tu? hehehehe mcm penah dgr je tempt tu...

gagak itam!!!!
Thursday, April 16, 2009 2:25:00 PM
 

YYEEEAAAAHH!!!
EEMMMMM.........
aku tau pas mkn ni.........
ko pacak genting kn............
bt asgment CS kt genting.........
hahahahahaha
jgn lupe 2...........
ko ske bt2 lupe kn bnde2 yg hepy2 nie.......aku tlg smbung ayt die,matju g genting pas die bt keje CS 2.........
die g sorg2 je utk lpaskn tension kt ats genting....
matju,jgn marah kalu aku tokok tmbahkn cite.....
hahahahahahaha
Baaabbeeeeeeee
yyeeeeaaaaaa.........hhhhhhhh..........

Lacey F
Wednesday, June 01, 2022 4:06:00 AM
 

Thanks forr the post

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH