Award + Tag - 2 Dalam 1

Friday, May 8, 2009

Ni Tag daripada Miera


1)Copy award di atas untuk diletakkan di blog anda
2)Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini

* comel (bodek skit, nanti dia blanja makan pree klu jumpe)
* suka bercinta kat sekolah
* suka kawad kot (bukan berkhalwat k)
* ramai secret admire kat sekolah :p
* budak sekolah yang masih hingusan....

3)Setiap blogger perlu menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya.

* bawak motor gila2 (bukan mat rempit tau)
* cool (sebab selalu duk dalam peti ais)
* suka berkhayal (aku jd pu3 kena pinang ngan putera) monyong *
* suka sms n call awek-aweks (ptt la kedit kekadang sampai RM100/month)
* suka curi hati gadis2 (uweks, pompuan mana la nak kat aku)
* suka hiburan yang melalikan (ish3x)
* suka programming (dulu la, skunk ntah la)
* suka tgk Hagemaru ngan Ninja Boy
* x suka keseorang (tp aku selalu keseorang tanpa blog n korang semua)
* suka mandi sungai (tapi x tahu berenang)


4)anda perlu memilih penerima award seterusnya dan describe tentang mereka oK..

- sebenarnya aku malas nak mengetag orang nie, klu sengsapa rasa nak buat go on... Nanti gtau la, aku nak gie baca...... Aku x tahu nak describe pape pasal korang, tapi korang semua member aku yang sememangnya cool sokmo....

2 comments:

m[i]era
Friday, May 08, 2009 8:25:00 PM
 

huh..tergamam jap bace..

ye ye..blaje mkn..

ngee

mane de suka bercinta..

CikMomo
Friday, May 08, 2009 10:23:00 PM
 

boley kah amek????kui3 :DD
tp cm mlz mao jwb tag.....kahh3 :P

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH