Pauh Ke Matju ? (Krisis identiti)

Thursday, May 7, 2009

Apa kaitan gambar nie dengan en3 nie.... aku pon xtahu camner... korang baca n komen le sket... tangan tu ringan2 la sket. Tolong member dalam kesusahan kan bagus........ Tolonggggg la ek, aku skunk dalam dilemma..... aku ada 2 nama....x tahu nak guna nama mana satu nie..... Nama pauh nie br lagi sebenarnya aku guna... dulu klu sape2 penah bukak blog aku, aku guna nama matju je..... address blog lama aku pon cam2... aku starting blog masa form 4, tapi aku nie bila bosan aku delete blog... Aku harap blog kali nie x jadi cam dulu... kepada sape2 yang nak menjejak kasih tu, nie address lama blog aku

matju2509.blogdrive.com - blog pertama aku - out of service
matju2509.blogspot.com - blog kedua - out of service

lepas blog kedua tu lama jugak la gab sebelum aku wat blog pauhputik nie.... tapi ada plak hamba Allah nie kenal aku suh aku guna matju je.... katanya nama matju lagi sesuai ngan aku n senang nak panggil..... panggil pauh cam pelik je....sebenarnya aku x kesah pon korang nak panggil aku apa, janji kita nye friendship akan kekal sampai bila2.....

p/s: dulu tukar nama pauh x nak bagi orang kenal, skali kantoi jugak.... :p

12 comments:

Faizal Sulaiman
Thursday, May 07, 2009 7:16:00 PM
 

hehehe..identiti suda terbongkar:-)

sharamli
Thursday, May 07, 2009 7:20:00 PM
 

k..nnt kal0 tuka nma lgik...wat jejak kaseh lagik skali....

tu m0tif dy nk ckp befday 25.o9 ke ap?

muahaha

.Cik Nana.
Thursday, May 07, 2009 8:18:00 PM
 

i prefet mat ju!!!
mat juuuuuuuuuuu~

hahahaha
xmo la pauh putik..
sbb nanti mengidam nok make pauh lak..

p/s:mane timbulnye idea nak gune name pauh tu?

Topek
Thursday, May 07, 2009 8:54:00 PM
 

alami krisis nickname ke?? alahai... ciannya la member aku sorang ni.

ni suggestion aku la... url ko ni, biar jer gune "pauhputik", x payah tukar2. tp nickname ko dalam msj, gune la nama matju.

--> hope ianya membantu *mtaufik.net*

Liyana Lunia
Thursday, May 07, 2009 10:26:00 PM
 

hahahahahha bg aku, kau adlh matju since rpt ngn ko sjk ko tegur kt censeleri dlu. kah2 yg aku kata nama aku siti kah kah kah :P

*nk panggil zul lg x boleh, xbiasa kah kah :D

m[i]era
Thursday, May 07, 2009 10:29:00 PM
 

lar..dye upernyer matju..

huhu

Miss Aisyah
Thursday, May 07, 2009 10:36:00 PM
 

neway, u selesa dgn name ape??
aku xkesah nak panggel ape.
Asal ko suke..
pauh ke, putik ke, matju ke, ma'jun ke..suke hati..ngee~
Cdgn aku-Matju

anis
Thursday, May 07, 2009 10:48:00 PM
 

mana2 je la
asal ko bahgia aja.

emak
Thursday, May 07, 2009 11:17:00 PM
 

rahsia tetap rahsia?
da x sesuai lg nk digunapakai

hoho

cahaya bulan
Thursday, May 07, 2009 11:44:00 PM
 

mmmm agreed with topek..
Matju kekalkan lah URL pauh putik.. tp bila msg pakai jer mat ju..

Neway moon suka nama pauh putik sbb ianya unik..

p/s: pauh putik cicoh colek..perrrgggghhhh sedak weh..:)pomenee

pu3balqis
Friday, May 08, 2009 5:49:00 AM
 

nak tumpang kasi pendapat jugak..
bg pu3, depend kat pauh jugak.
mksudnya bergantung pada betapa bermakna nama tuh pada pauh..
camna leh letak matju dulu..?
dan apa sbb lak leh dapat idea nak letak nama pauh.. ?

huhu... cam tak membantu ja.
jadi tanda soal balik lak kan..
ok2.. apa pon kita suka nama pauh sbb tak kenal pon matju tu sapa..
n satu lagi reason, sal nama pauh tuh unik..

IamYonna
Sunday, May 10, 2009 7:11:00 PM
 

i do love mat ju's name adik! :)

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH