Diari Aku Tok 6 Hari

Monday, May 4, 2009

Hari nie ari isnin, x gtau pon korng dah tahu kan.... ari nie dah masuk ari ke 6 aku cuti sebelum daftar balik 30hb tok sem pendek.... erm... cuti nie duk kat umah je la. x tahu nak pegi mana... ari sabtu 2 ari lepas gie jalan2 kat Pantai ToK Bali... sampai c2 x dak benda menarik so berhijrah la plak ke Kuala Besut Ganu le plak.... Bunyi cam jauh padahal sebelah je ngan Tok Bali....

Namanya je pegi pantai tapi x turun sentuh air pon coz cuaca x mengizinkan.. Kan x pasal2 kena telan ngan ombak plak. Gpon sebelum pegi memang niat nak berjalan pon, nak makan angin jerk. bukan nk gie mandi2. balik makan sea food... walaupun kulit aku elergik ngan en-en seafood nie, aku makan je, bukan selalu pon.. :p

Semalam plak pas semayang subuh aku x tido sampai tghr... selalu pas subuh la time sedap tido, tapi kul 8 aku ada agenda yg perlu aku settlekan, antar awek naek bas... dekat tiket tulis bas jam 9 naek kat Terminat Langgar, yang ampesnya bas tu lambat plak.. dekat kol 10 br sampai... tapi x pe bleh aku borak lama2 ngan 'dia'.... huhuhu aku balik dia plak pegi.... sedihnya.... nie la aktiviti aku slm 6 hr cuti... yg len ms bnyk abis depan laptop je.......

p/s: Hujung bulan 5 nie awek aku abis final, x leh jumpa agi coz masa tu aku dah daftar sem pendek... :((

--------------------------------------------------------------------------------------

Award drpd Syazwani

7 comments:

@deyLL@
Monday, May 04, 2009 2:12:00 AM
 

ahaks...kecian dia tak ley jumpa aweqq..

sharamli
Monday, May 04, 2009 2:35:00 AM
 

jnmpa awl bln 6 je la...hu3

m[i]era
Monday, May 04, 2009 3:04:00 AM
 

cian dye..

ngee..

biaser la uh kn..

pandai2 je aqu ni kan..

hehe

ije
Tuesday, May 05, 2009 12:51:00 AM
 

erkk? seafood kat pcb best. kan? aaa!

Topek
Tuesday, May 05, 2009 4:34:00 AM
 

"diari untuk 6 hari??" ni lepas geram ke ape ni matju?? hehehe..

PJ selamba
Thursday, May 07, 2009 12:31:00 AM
 

berhijrah ke besut?
tak takut anjing hutan yang mengganas dalam kosmo sekarang ni ka?

.Nana.
Thursday, May 07, 2009 8:11:00 PM
 

sabo ea mat ju..
rajin ea hantar gewe..
bgos2..smoge jadik suami mithali =)
haha
siapa gewe mung?
xpnah tunjuk pun..

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH

Recent Posts

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget