Oh Putus Cinta Sebelum Mula!!!! Sakit Nyah

Sunday, January 3, 2010


Salam semua. Hari ini aku x tahu pe cerita aku nak update. Sebelum nie malas sesangat nak update blog, malam nie menyangap plak rasa nak update blog neh sekian lama terbiar. Terbiar la sangat. Tapi aku ucapkan tima kasih kat komentar yang setia komen blog neh, nanti aku gie komen belog korang balik. En3 aku cam cicak kubeng pon korang komen. Dah!!! Skuk berenti "nyapung", kita teruskan masuk ke dalam tajuk kat atas tu.

Bila cerita pasal cinta neh musti macam2 cinta kuar, cinta pada Tuhan, cinta pada alam, cinta kaum sejenis, cinta sejati, cinta monyet, ayat-ayat2 cinta, megi cinta ops....... megi cintan la, camner leh masuk skali neh. Bantai je janji cinta. Ari nie aku nak cinta pasal cinta sejati yang x seberapa nak jati la. Cam beras Jati keluaran bernas tu (lagu tema : beras jati cap kapal layar beras pilihan anda) , lepas tanak, makan, pas makan buang, so cinta sejati yang x berapa jati pon cam2 la. Time tgh sedap sejati la, dah x nak buang.


Nape tiba2 aku cerita pasal cinta??? Semua gara2 member aku yang aku jumpe kat Kopitiam sebentar tadi. Aku namakan member aku E. bukan eeee takutnya. Bukan yang tu. Tu yang lain. Maka tersebutlah kisah si E kenal sorang pompuan, mana dia kenal aku pon x tahu. Setahun dierorang kenal, E dah lama jatuh hati kat minah nie, cuma dia x gtau. Last2 semalam pompuan tu gtau dah jumpe laki untuk diri dia sebab dia ingat E main2. Si E nie frust menonggeng sampai nak nangis sebab dah sayang kat pompuan neh.

Skunk meh kita cari nape cinta dieorang leh brake tgh jalan cam brake disk LC kena kapit. ha3x. Reasonnya senang je, si E neh x serius time jumpa pompuan neh, buat perangai gila2, so dak pompuan nie ingat dia x serius. Aku pon kenal awek aku dulu cam2, wat gila2 lama2 dia syok kat aku walaupun x ensem. Simpati plak wase kat member aku neh sebab putus sebelum mula.

Aduh main lama tulis aku pon jadi pening, so aku stop sini dulu kang panjang korang x paham plak. Walaupun en3 nie cam (&$#$^%&^%^ (bhs alien), aku nak post jugak...

p/s: Kalau susah sangat, suh mak cari gie pinang, kahwin, pas kahwin bercinta la puas2.

17 comments:

miszgarfien
Sunday, January 03, 2010 9:29:00 AM
 

2 la...sape suh main2 lg..kan dh melepas..x penah nak hargai ape yg ade depan mata...bila dh hilang, br la nak frust mcm ape...pengajaran yg bgs utk suma org

Lady E
Sunday, January 03, 2010 11:28:00 AM
 

Salam..Tu la len kali kalo dh suke direct to the point je..Ckp kt aweq tu yg hati dh tangkap cinta sama dia..Tgk lh skrg camane..kn dh melepas..Sian kwn Enchik Mat Ju tu..Xper la semoga die dapat bertemu jodoh yg lain..InsyaAllah..Pesan kt die jgn frust menongging,mungkin ada hikmah disebalek ape yg terjadi..ingt..jodoh tu kententuan Allah..

Lady E
Sunday, January 03, 2010 11:31:00 AM
 

Jap,jap,jap..tp kalo yg melepas tu aweq yg bertudung labuh mcm di atas,kalo Ieda nie lelaki mmg Ieda pun akn turut frust menongging mcm kwn Enchik Pauh tu!Hihi..

p/s: Enchik Pauh..awat nie?Fenin ka ada mslh..Hapdet blog pun cam fenin2 jea nie..
Ieda bc 3x tau entry nie..Kalo Enchik Pauh fenin tulis entry nie,
Ieda lg fenin nk membacanye!

.Cik Nana.
Sunday, January 03, 2010 6:03:00 PM
 

tragisnye..
huhu..
sabar la ye wahai kawan kpd mat ju~
bunga bkn sekuntum~~

Miss Ekin
Sunday, January 03, 2010 9:47:00 PM
 

huuu 2 la men2.. time siyes kne siyes... mmg btol.. kdg2 ble da ade dpan mate xhargai.. da hilang menyesal.. menyesal suda tidaak bguna lg ehe..

xpe tip sesuatu ade hikmahnye.. kalo die sememangnye jodoh si E 2 1 day allah akan satukan h=jgk wlau cne pn keadaan die cm2 uhu.. tp kalo bukan jdoh 1 day allah akan temukn jodoh tbek insyaallah... ;))

Unknown
Sunday, January 03, 2010 11:19:00 PM
 

jgn men2 ngn cint-cintun..kang jadi cam aku jgk..melepas..tapi xtau le melepas ke x..sbb die pon snyap dah skrunk nih..huhu..sdih T______T

abangfaizul
Monday, January 04, 2010 1:13:00 AM
 

sabar la kalau dah putus cinta... insyaallah jodoh yang lebih baik akan menyusul tiba...

Faizal Sulaiman
Monday, January 04, 2010 3:07:00 AM
 

hahaha..."nyapung"

lama kawe dop dgr boh;)

GadisKasutConverse
Monday, January 04, 2010 3:20:00 AM
 

percaya atau x,kisah cinta sy hanya 15 hari..

Mrs Nurul
Monday, January 04, 2010 4:24:00 AM
 

aku tak pernah plak dgr org break sebelum start huhu

sharamli
Monday, January 04, 2010 6:26:00 AM
 

tu la..laen kali ckp terus terang..

'AQILAH
Monday, January 04, 2010 2:34:00 PM
 

huh, perempuan lain bnayak...:)

Belog Cik Peanut
Monday, January 04, 2010 11:49:00 PM
 

hohoho..sayang2...
lelaki kene tahu...selagi lelaki tu tak declare, pompuan tu tak leh nak mengharap

Zura Tahir
Thursday, January 07, 2010 6:36:00 PM
 

tuelah sapa xluahkan awal2 lg...pastue jgn memain kan dh melepas...ppuan sensiif sikit psl perasaan nie n cukup xsuke d permainkan...:)

miss lolly a.k.a luvfareda
Thursday, January 07, 2010 11:38:00 PM
 

sokong ayat lassssssssssst tu. pas kawen cinta puas2 eh ? HEHEHEHE

:: hayati ::
Saturday, January 09, 2010 8:26:00 AM
 

sokong ayat last gak...hehe

sethn da ckp lame...pempuan tu da ckp sabr menanti...

stoberycoklat
Sunday, January 17, 2010 11:26:00 PM
 

jgn men2 ngan cinta kang makan diri abey wess...huhu

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH