Untitled

Wednesday, January 28, 2009

aduh kejapnya cuti, sedar x sedar aku dah masuk kampus balik dah....... semalam aku gerak dari Pasir Mas kul 7 pagi n sampai di Bestari Jaya tepat jam 2.30 petang.... perjalanan semalam agak membosankan kerana aku still lagi keseorangan. setibanya di stesen minyak Felda Kechau, aku berkenalan ngan sorang budak UM yang baru abis blaja.... nama Semi.... huhuhu mamat nie 1st time balik Kelantan sorang... dia balik nie coz dah abis blaja.... terkejut gak aku tengk beg dia... sepanjang aku jalan jauh ngan motor pon x penah bawak beg besar g2.... biasa la orang baru abis blaja..... selalu aku berenti dalam 5-10 minit... tapi semalam rasanya lebih 30 minit aku berenti kat c2 coz borak2 dulu ngan dia..... sambil2 bercakap ngan dia tu terpikir gak bila la plak aku nak abis blaja..... dia degree dah abis, aku dip pon x abis2 agi..... stop dulu bab feeling2 nie kan syahdu plak.... :p erm semalam aku gie lepak umah member aku.... ari nie pagi2 buta lagi dah balik umah coz kelas pagi....... arini kelas punya la bosan... lec mengajar cepat sangat, pas2 masuk lab, air con x de...... dekat 2 jam setengah gak la berpanas dalam tu.... nak studi pon x leh fokus.... lab mgg lepas ada air-cond.... pelik tol....... tp x pe la, adat la blaja cam2..... ari ni bosan2 sangat, abis kelas balik terus tido... bangun2 trs dtg cc pas asar.......

p/s: malam nie mesti membosankan...... Ya Allah, Kau murahkanlah rezeki aku supaya aku dapat kahwin ngan put3 kesayangan cepat2... Amin.......

0 comments:

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH