mid sem break...

Saturday, February 21, 2009

yahoooo kini aku cuti lagi, maka dapat la aku surf internet puas2 kat sini.. aku dah "jelak" dh lamo x leh nak on9 lama2 nie.... kepada kengkawan yang selalu masuk sini tp x dak update tu harap maaf la ek sebab x dak cerita baru.. menghampakan kowang je.... (ckp cam ada pembaca setia je - poyo je mamat neh)... masa kat kampus bukan x leh ank update, tapi kepala nie berserabut coz banyak keje ditambah plak ngan presentation tuk subjek Communication Skill, makin menggelabah dibuatnya.... exercise pon berlambak + ngan lab test.... macam2, lu bikin gua panas saja (ayat zulhuzaimi dalam remp-it)........ apapon skunk nie cuti dah start, (kali nie aku nak tiru ayat pu3 plak) so................................ kita ENJOY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH