Kebosanan Tahap Dewa

Tuesday, February 24, 2009

sejak balik dari kampus nie aku makin sakit mental coz bosan tahap dewa time duk umah nie, tapi balik kampus lagi sakit mental coz asiment x penah2 abis.... adoyai... arini aku still lagi terguling-guling cam tenggiling atas katil. nak keluar x tahu nak pegi mana, al maklumlah aku je yang cuti.... member2 plak blaja tempat len x skali cuti... aduh.......... apa la aku duk mencarut petang2 nie.... tapi arini ntah nape tetiba aku rajin nak 'kobek' photoshop... padahal aku x tahu guna pon... heheh.... install je dalam laptop.... last2 skali jadi gambar nie.....


kobek = geledah

p/s:cuti ada lebih kurang 4 hari lagi, aduh........ tensionnya.....

1 comments:

Anis Mohd
Wednesday, February 25, 2009 12:01:00 AM
 

apa motif ko letak gmbr ko d samping ( d samping ?? )
org femes emes tuh ??

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH