Dulu helmet aku Skunk helmet King

Friday, April 24, 2009

Kenal x gambar sebelah nie... Klu x kenal tanya je orang yang selalu naek motor, x kira mat rempit ke bukan mat rempit ke, mesti kenal.. nie tempat penyangkut helmet (ye kot namanya) pndek kata tali helmet je la. Lepas 1st paper aritu, ada 2 ari gab sebelum paper seterusnya so budak2 umah aku gie la mandi kat Sg Tengi, dari umah sewa aku 28 KM. Budak2 group aku yg sekali kelas Communication Skill wat BBQ kat c2. Memula aku x pegi coz aku x dak bajet.

So aku tinggallah sekor2 kat umah. Dek kerana kebosanan aku ke cc. X sampai setengah jam kat cc dieorang call suh aku pegi gak, maka aku rider la sekor2 g sana. Yang lain semua gie ngan kete, tapi aku x kesah naek motor janji x menyusahkan orang. Masa tgh makan2 kat c2, ntah objek mana la datang amik helmet King. Sial tol la sapa yang amik tu. Tu la sape suh aku ngada2 pakai helmet orang. Neway aku ada helmet nie, tapi helmet aku kena rembat masa aku pegi Melaka sem lepas. Disebabkan helmet King nie kena curi, x pasal2 aku balik ke umah aku x pakai helmet sejauh 28KM. Aku ilek je masuk bandar (dalam ati takut gak padahal... cover2). Tapi tu rekod baru aku x pakai helmet jauh2. Dah la area unisel banyak Road Block. Aku nie bangang skit, motor aku semua lengkap pon aku langgar gak Road Block, leceh la klu kena tahan, nak cek tu nak cek nie...

p/s: sem depan nampak gaya aku kena ganti la helmet King. Duit agi.. aduh.....

8 comments:

Faizal Sulaiman
Friday, April 24, 2009 3:48:00 AM
 

eloo bro.sian ko.uhuhuhu.
tapi x le compare ar ngn member aku. 2 x ilang moto!. awal sem lepas ngan hujung sem ni.adoyaiii

Anis Mohd
Friday, April 24, 2009 4:01:00 AM
 

saja tambah komen kat sini .
:)

.Cik Nana.
Friday, April 24, 2009 5:29:00 AM
 

berapa harga helmet tu mat ju??

sharamli
Friday, April 24, 2009 6:40:00 AM
 

penyangkut ke pengepit helmet tu?
ku p0n xusre gk

sharamli
Friday, April 24, 2009 6:41:00 AM
 

xusre la plk...
xSURE..

Cikgu Ije
Friday, April 24, 2009 7:35:00 AM
 

28km bawak motor tanpa helmet.. berani~

kalu x pakai seat belt dlm kete xpe gak.. le tarik cepat2 time ade road block~

zana
Saturday, April 25, 2009 7:01:00 AM
 

matju²
w'slm...
hehe

cian k0..
saba2..dugaan id0p..

Stair Contractors Santa Maria
Tuesday, October 25, 2022 2:06:00 PM
 

Hi nice readiing your post

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH