Oh Nasi Bujang

Friday, April 24, 2009

Ari nie exam Introduction to PLC, alhamdulillah dapat jawab. Tok subjek nie takut nak score coz carry mark rendah. Nak cakap target pon malu. Gpon daku nie bukan la pandai sangat. Tapi ari nie x tahu kenapa orang jaga dewan tu asyik perhatikan aku je. Nak kata dia suka kat aku, dia JANTAN, x kan G*Y kot. Dr awal exam sampai la abis exam dia asyik ushar je. Muka aku nie muka orang kuat meniru ke???? Pas2 datang cek2 kertas plak. Maybe dia ingat aku bawak Toyol. Whatevelah...

Skunk berbalik pada tajuk en3Kepada sengsapa yang selalu makan kat kedai @ mana2 je la, mesti tahu pasal nasi bujang @ nasi cow boy kan. Tapi setahu aku makan kat mulut. Ha3x. acah je.. Nasi bujang nie nasi lauk telur dadar, sup kosong , timun ngan sambal belacan. Ujung2 sem nie selalu pegi kedai makan tengok ramai yang order nasi bujang termasuklah aku. Al maklumlah dah nak minggu akhir nie duit makin kering. Tapi ok la daripada makan megi je memanjang, bukan kenyang pon makan benda tu. Tapi tu tetap makanan kegemaran student. Aduh.. Semenjak x duk ostel, aku dah kurang makan megi, tahniah...

p/s: nasi bujang nie walupun simple tapi kenyang la daripada makan megi….. I like it… :p

-------------------------------------------------------------------------------------


Award From Yanie

8 comments:

Liyana Lunia
Friday, April 24, 2009 11:28:00 PM
 

bhaha resepi aku lg best, mkn nasi ngn telur hancur. telur hancur dgn cli padi mmg best,

wahh aku x dpt jwp plc td :(

Faizal Sulaiman
Friday, April 24, 2009 11:56:00 PM
 

hahahaha.nasi bujang.fevret menu doe!ehehehehe

Anis Mohd
Saturday, April 25, 2009 1:03:00 AM
 

urm ..
slalu gak mkn nasi bujang nih .
tp, org kedai tu kata menu ni nama nya HAPPY MEAL .
save duit mkn mcm ni tiap ari .

Along Arman
Saturday, April 25, 2009 5:01:00 AM
 

♥ nasi bujang pun nasi bujanglah.. hehe.. ♥
♥ tahniah sebab dah jarang makan megi.. masa study dulu along selalu makan megi.. lauk asyik abih jer.. kalo tak makan megi makan roti cicah air milo.. erpp.. sedey sedey...

Anonymous
Saturday, April 25, 2009 9:10:00 PM
 

wakakaka!
gay pun minat ko ek?
aaaa
nasi bujang tu camne ek?
sebab aku jarang makan luar...
bukan 'makan luar' ok!

Cikgu Ije
Sunday, April 26, 2009 5:00:00 AM
 

penah dgr basik bujang ni~ ehe. syukurilah rezeki yg ada. kan2?

Cikgu Ije
Sunday, April 26, 2009 5:01:00 AM
 

*nasik. ehe

.Cik Nana.
Sunday, April 26, 2009 10:09:00 PM
 

best gak mkn mcmtu kdg2..
simple tp mengenyangkan ;)
kamu mintak ptptn x?

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH