Paper Database Tunda

Tuesday, April 21, 2009

1st skali nak ucap tima kasih kat cik bulan coz bagi award nie. Aku x tahu nak tulis cite pe pasal cik bulan nie coz aku pon br je kenal dia. heheh.... Lupa lak klu nak tgk award nie ngan lebih dekat, sila la klik kat gambar tu nanti dia akan jadi besar. X caye cuba tekan...


Bebalik kepada tajuk en3, paper database tok ari nie ditunda ke hari ahad. aku x tahu nak cakap aku gembira atau x, coz aku dah study gila2 tok subjek nie. YE KOT!!! Tapi x pe la, dah tukar nak wat camner. Paper pertama alhamdulillah dapat jawab, tapi x tahu betul ke x.

So paper seterusnya start ari jumaat, sabtu, ahad n selasa. Aduh lama agi exam. Geram tol. X sabar plak rasa nak balik. Ntah apa la aku nak wat kat kampung tu.


p/s : makin lama x exam, makin berdebar plak ase.....

5 comments:

Anis Mohd
Tuesday, April 21, 2009 10:25:00 PM
 

x best kan kalo paper tunda2 nih ..
kalo habes cpt2..
cpt la hilang penderitaan nya ..

Faizal Sulaiman
Tuesday, April 21, 2009 10:50:00 PM
 

woo beshnyer paper tunda. kt tmpat aku x pena jadik lagi.huhuhuhu

ps--)hope it will be someday!

FaRrA DeeN
Tuesday, April 21, 2009 11:33:00 PM
 

Teringat zaman blaja sabjek database dulu-dulu... hehe...

Anonymous
Thursday, April 23, 2009 1:50:00 AM
 

erm..
jangan study last minutes dah la..
apa pun, good luck for exam!

.Cik Nana.
Friday, April 24, 2009 5:29:00 AM
 

All the best..bile abih exam ea?

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH