Gie nengok wayang

Saturday, April 18, 2009



Semalam pas study dua tiga kerat kat umah, bebudak umah aku ajak kuar plak gie The Curve tgk wayang. Asalnya aku x nak ikut, tapi bebudak nie paksa gak, jadi aku pon merelakanlah diri aku pegi sana. Tmbah2 duk umah bosan gile coz 2 orang balik kg, srg lagi plak gie lawan futsal. Movie yang dieorang nak tgk malam td, The Fast and the Furious 4. Aku x tahu nak komen apa, tapi cite nie memang best la. X sia2 bayar 10inggit... Thanks to Syah ngan King coz ajak aku skali gie tengok cite nie. Dieorang berdua nie termasuk sorang lagi Is (yg nie gie lawan futsal kat Perak) klu nak gie mana2 mesti pelawa aku. Dulu 1st masuk umah sewa tu aku jenis suka wat keje sendiri. Mungkin masa tu aku x serasi agi ngan budak2 nie. Dulu aku gie kelas sorang2, tapi skunk gie kelas berjemaah ngan bebudak 3 orang nie. Yang 2 orang lagi tu aku malas cite nape aku x rapat ngan dieorang. Kang x pasal2 dapat dosa ngumpat dah la nak final nie...


Pas abis tgk cite nie bebudak nie ajak gie KLCC lepak sampai le ke pagi. Subuh baru sampai umah. Maybe nie last aku gie jalan2 sebelum final nie, rehat2kan otak, gpon kepala aku berserabut sangat x tahu nape. Maybe persediaan tok final kurang agi kot. Carry mark dah keluar & keputusannya agak memuaskan. Skunk tggl usaha je skit lagi tok naekkan pointer. Tinggal 2 sem lagi sebelum abis. Chaiyunk2. Korang jangan lupa doakan aku skali pas semayang.



p/s: untuk cite nie aku bagi 5 bintang la.. memang best....

6 comments:

cahaya bulan
Saturday, April 18, 2009 1:26:00 AM
 

Memang best giler.. kito pong g tngok doh cerita ni.:) dasyat lah action dia.. terutama DOM hero yg sasa tu..hi3

Anis Mohd
Saturday, April 18, 2009 2:01:00 AM
 

yea..
cite tu sgt style ..
di tambah ngan Dom yg cool ..
n awek keding yg hot ..
hahaaaa...
tgk cite ni , tak berkedip mata woo...

Cikgu Ije
Saturday, April 18, 2009 9:12:00 PM
 

sakan! b4 tgk wayang.. studi dulu~ gud student tol!~ =D

yup, bakal guru. insyaAllah next year. =D

A
Sunday, April 19, 2009 12:11:00 AM
 

:)

faizah<3
Sunday, April 19, 2009 12:17:00 AM
 

me too..^^
better dr yg third dulu..
Time scene jumping2 kat lori minyak tu mmg real..ngee~
Pity~Letty

m[i]era
Sunday, April 19, 2009 2:46:00 AM
 

tgk sorang
x ajak kite pown..

huhu

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH