Subaru Eksiden

Tuesday, April 28, 2009

Leganya ari nie dah abis exam, tapi bagi aku lega nie x ke mana pon coz result belum dapat lagi. Selagi result x dapat selagi tu la aku berdebar-debar x abis agi... huhuhu...... Dah la cite pasal exam... Arinie nak cite pasal eksiden dekat depan taman aku semalam.. Ada kete Subaru budak Unisel masuk dalam longkang. Aku pon x tahu camner dia leh eksiden. Tahu2 tgk dah dalam longkang dengan tiang eletrik patah. Nasib baek owner selamat.

Pelbagai versi aku dengar pasal cite nie.... Cite pertama dia elak motor, kedua owner dia bagi orang lain bawak. Ketiga lak, dia elak kete. Endingnnya aku x tahu mana satu citew yang betul. Kawasan aku duk tempat Cina ngan India, aku x paham pon ada dieorang cakap. huhuhuhu.. Masa tgh orang sibuk tgk benda nie ada jugak yang datang amik no plate... aku dengar2 dieorang nak beli no ekor.... Hampeh tol...

Kete nie kena tarik ngan KATO, x boleh tarik ngan trak tunda yang biasa... X silap aku dia eksiden dalam area asar kot, pas2 semua settle tarik naek atas dalam 8 lebih x silap... Sebab aku kejap balik kejap datang tgk, maklumlah umah dekat sangat.. Datang pon nak tgk perkembangan je..Klu nak tngk dengan lebih dekat camner KATO angkat dia, tengok video kat bawah nie....


Video Yang Aku Record


p/s: Kepada sape2 yang selalu bawa kete tu, ati2 la ek time drive.. malang xberbau.... bawak slow ke laju ke, klu nak kena, kena jugak...

7 comments:

Bulan Heedaya
Tuesday, April 28, 2009 9:57:00 AM
 

Erk.....dah abes exam ke????.......seronoknyer...

Liyana Lunia
Tuesday, April 28, 2009 5:42:00 PM
 

yahooo :P jom balik kg. alahhhhh br nk pesan bepang pulut =.= tp aku cuti 3 bulan. kecewaanyaa wkaka :D

sharamli
Tuesday, April 28, 2009 8:08:00 PM
 

erm....rjin gk p tgk perkembangan..

umah dkt la ktakan..muahah

Anis Mohd
Tuesday, April 28, 2009 8:16:00 PM
 

semua org nak riak dah abes exam ..
cisss....

A
Tuesday, April 28, 2009 10:49:00 PM
 

takdir

abangfaizul
Tuesday, April 28, 2009 11:58:00 PM
 

moral of the story; mind your safety on the road... jangan leka... dun drink and drive. haks

m[i]era
Wednesday, April 29, 2009 1:18:00 AM
 

klu dah tertulis nak xcident..

nak buat cam ne kn..

berserah je..

so hati2 di jalan raya...

ngee

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH