Pagar & Jiran

Friday, May 1, 2009

Mesti ada yang tertanya nape aku amik gambar pagar kat sebelah nie.... Sebenarnya pagar nie la yang memisahkan aku ngan jiran sebelah umah aku. Budak umah yang pagar hijau n budak cina student Unisel gak. Aku x penah bertegur ngan dieorang. Maklumlah masing2 asyik wat hal sendiri je... Nak wat camner jadual gie kelas pon x sama... Gpon x dak orang tahu dieorang nie amik kos apa n fakulti mana..

Akhirnya hari bersejarah tok bertegur ngan budak sebelah nie tercapai gak sebelum aku balik aritu... Amoi yang duduk c2.... lawa beb... memula nak usha tp x jadi la coz dia gelak bila cakap umo aku baru nak masuk 20. Maklumlah dia dah umo 25.. dia dah sem akhir dah sem nie... budak finance..... maknanya sem depan x leh la aku nk ngorat dia.... wa.... acah je...

Camner aku tegur dia korang nk tahu kan??? si suatu hari yang cukup panas aku duk kat luar dengan gaya macho berseluar jeans n x berbaju... wow seksi.. Pas2 datang brother nie juak aes krim. dek kerana panas aku pon nak gie la tegur dulu brother tu nak suh dia berenti kat umah, skali budak sebelah umah nie tegur lu.... so kitaorang beli aes krim sama.... Mkn pon sama2 kat luar umah... masa nie la aku borak ngan dia ngan muka malu coz x pakai baju, tapi dia slumber je melayan....

p/s:agak2 klu aku tegur dia dr awal sem agi, nak ke dia jd awek aku???? :p( soalan bodo nie mesti la dia jawab x nak)


-------------------------------------------------------------------------------------
Award dr Sue

11 comments:

sharamli
Friday, May 01, 2009 9:42:00 PM
 

kal0 dy ckp nk...nk ke?

Nur Farhana Abdullah
Friday, May 01, 2009 9:51:00 PM
 

Haha.. Cam ala2 filem hindustan lak.. Tu la pasal, awat tak tny awal2 dulu kan.. Haha.. =p

anis
Friday, May 01, 2009 9:53:00 PM
 

ha3x
tinggi cita2.
ais krim la plak.
mcm cite hindi la weyh.
kalo x pakai baju nih .
slalunya salman .

sueda
Friday, May 01, 2009 10:48:00 PM
 

hahhahah..ada hati plak nak ngorat awek cino...huhu. Pepun makan eskrim mmg cute...(hmmmm shedapnyer)

ファラ
Friday, May 01, 2009 11:10:00 PM
 

uish.
seksi beno.

ije
Friday, May 01, 2009 11:29:00 PM
 

haha. romantik tu.. makan eskrem sama2.

.Nana.
Saturday, May 02, 2009 12:29:00 AM
 

jgn nak mengarut ea ngorat awek cina..
bwk2 bertendang dahulu..
kahkah

m[i]era
Saturday, May 02, 2009 2:41:00 AM
 

haha..

awek cina pown jadi..

klu dye kata nak??
best tuh..

ngee..

romantik giler makan aiskrim same2..

ngee

DilOt
Saturday, May 02, 2009 5:27:00 AM
 

mcm filem hindustan lak ..tp kene tukarla..sbb awek tu cine..

Ynn.
Sunday, May 03, 2009 2:01:00 AM
 

cehh :P matju ni mmg mat romeo betol. koma aku tau wkakaka

PJ selamba
Thursday, May 07, 2009 12:29:00 AM
 

ko cakap apa?
nasib baik amoi tu tak mintak 'ais krim' ko kan...
erk..!!
larikkkkkk
vroooommm!!!

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH

Recent Posts

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget