Anta kete

Tuesday, May 26, 2009

Salam semua tok pembaca blog pauh putik. Nampak gaya kemesraan kita semua akan terhenti seketika sebab mulai ari khamis aku dah x leh wat blog walking cam biasa. aku dah nak balik KL ari khamis nie. so klu lambat jenguk kowang, jangan la marah ek. Psl broadband tu mungkin aku try dulu guna sebulan yang CELCOM. daripada ulang alik ke cc, dah la rm3/jam.. klu 3 jam duk cc dh rm9 aku bayar. klu wat keje berbaloi la, tp klu blog walking aku ase ok je pakai CELCOM broadband je. modem beli yang 2nd hand je kot.

Balik KL kali nie aku dapat tambang free coz x payah beli tiket bas @ tuang minyak ke dalam tangki kete. hahah sebenarnya aku diamanahkan tok anta kete owner nie. MYVI SE putih bernombor pendaftaran DBC 3**8. Dia cikgu ngajo kat Sarawak, balik cuti pasal nak grad kat maktab. So kebetulan aku nak balik KL time dia nak grad, so dia pon mintak la tulun aku anta kete dia nie ke KL. Tapi yang bestnya tentang perjalanan aku kali nie, jom ke perenggan seterusnya.

Balik KL kali nie aku ditemani, bakal wife aku (insyaAllah, doa-doa jodoh panjang), bakal mak n bapak mertua aku, n bakal kakak ipar aku. Kete nie kete kakak awek aku gak. tetiba aku ase segan tahap dewa nie coz bawak family awek aku dalam nie. tidak, aku rasa malu. kenapa aku malu plak, pdhl aku yang beriya-iya nak tolong. siang ari nampaknya x leh la bawak laju coz banyak SPEED TRACK terutama di jalan, Kuala-Krai-Gua Musang, n Merapoh-Kuala Lipis. sape ase2 nak jalan siang time blk kelantan-KL atau sebaliknya, awasilah jalan nie.

-----------------------------------------------------------
update skit

aku sebenarnya suka pakai topi time bawak kete
tapi ayah awek aku x suka laki pakai topi
aduh nk x nk aku kena ikut gak la, nanti kang
x dapat lak anak dia

------------------------------------------------------------

p/s: esok malam nampak gaya matju kena tido awal coz lusa nak bawak penumpang ramai. PANDU DENGAR CERMAT, INGATLAH ORANG YANG TERSAYANG.

25 comments:

~ieDa~
Tuesday, May 26, 2009 12:09:00 PM
 

Hv a Safe Journey!Drive Carefully!
Jgn lupe bc Do'a nek kenderaan tau..!
:)

.Cik Nana.
Tuesday, May 26, 2009 12:17:00 PM
 

wah..
pandu cermat jiwa selamat :)
sayangi org yg tersayangggg.. :P

Milimilo
Tuesday, May 26, 2009 12:40:00 PM
 

ramainye penumpang..bile la nak dpt lesen nih..tsk T_T

SimpLe_BoyZ
Tuesday, May 26, 2009 1:14:00 PM
 

kim slm kt awek ek..ehehe
apa pn bro..slmat berangkt...

Arsyad
Tuesday, May 26, 2009 1:26:00 PM
 

jalan molek2 matju..i miss u..

Mrs Nurul
Tuesday, May 26, 2009 2:40:00 PM
 

hahahahahaahahah awek ko tak suke ko pakai topi ahahahahahahah



weh bawak kete elok2 tau...!berhati2 di jalan raye

Liyana Lunia
Tuesday, May 26, 2009 5:31:00 PM
 

hahaha ;p bwk yg tesyg rupenye, nsib baik la aku cuti kalo tak satu cls begosip scr sakan ;p

er, ape susah,pkai la songkok,eceh ;p

sharamli
Tuesday, May 26, 2009 5:52:00 PM
 

nak jumpa bkl pak mentua kena la pakai k0piah..hua3

D' Perfume
Tuesday, May 26, 2009 6:20:00 PM
 

hiihi :D

taw pn tkt tak dpt anak dia :D

ikt ckp bakal pak mertua tu..kang tak dpt kang..ssh! :D

Anonymous
Tuesday, May 26, 2009 6:59:00 PM
 

hehe. semoga selamat sampai ke destinasi. bawak orang tersyg baik2.. hehe..

--{♥Mahirah Abd♥}--
Tuesday, May 26, 2009 7:05:00 PM
 

amboiii...dah ader aweksss..
tapi masih mau isi borang ehem2...
hehehe....
okeyyy..
pandu cermat la yeee...
ni nasihat bakal kak ipar nie..
hehehe...

MissGAZA (FasihahAdnan)
Tuesday, May 26, 2009 8:47:00 PM
 

pauh,
moga prjalananmu slamat pergi dan smpy ke destinasinya..
drive leklok,
bawak anak dara org tu..
complete ngan famili dia lagi!
huhu
:p

cik selamah kundang
Tuesday, May 26, 2009 9:44:00 PM
 

hoho..bagus betul sbb brani

Anis Mohd
Tuesday, May 26, 2009 10:05:00 PM
 

jd lah pemandu berhemah dpn bakal family .
psg la nasyid2 ke ..
ayat qur'an ke sepanjang perjalanan .
ha3x

berenti mkn ..
matju bayo kan la ..
:)

Akmar Anuar
Tuesday, May 26, 2009 10:37:00 PM
 

hehehe...terpakse gak tak pakai topi dalam kete kan??? =p

berhati-hati di jalan raye ;)

Adinda Amy Sensei
Tuesday, May 26, 2009 11:52:00 PM
 

hoho..

lieya shayunk
Wednesday, May 27, 2009 12:40:00 AM
 

pandu cermat jiwa selamat & berhati hati lah di jalan raya...ingtlah org trsyg...pesanan penaja -lieya-hehe=)

Hanc
Wednesday, May 27, 2009 5:11:00 AM
 

hati2 memandu.. kim salam org KL...huhuhuh.. :P

m[i]era
Thursday, May 28, 2009 4:24:00 AM
 

wah! bwk aweks n her family..

hehe

amin..arap2 kekalan..

safety first!

alang
Thursday, May 28, 2009 10:36:00 AM
 

Ingatkan nak bawak bakal bini. Rupanya bawak u famili bakal bini.hehe. Genting nie. Kena pandai berlakon. Salah kang naya.hehe. Aku doakan moga bertemu jodoh dengan si dia k.

zura lias
Thursday, May 28, 2009 8:39:00 PM
 

dah sampai ke kl dh le nie ek..selamat bermesra le dgn bakal family mertua..hiks..

Penulis Cyber
Saturday, May 30, 2009 7:59:00 PM
 

haha..
pandu cermat, jiwa selamatt..
;D

pu3 balqis
Saturday, May 30, 2009 8:09:00 PM
 

hati2 ya...

zana
Wednesday, June 03, 2009 5:53:00 AM
 

waaaa..
da ad awex laa...hehehehee

Cikgu Ije
Thursday, June 04, 2009 7:41:00 AM
 

haha. demi awek, jgn pkai topi ye. =) huks

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH