Kerja Offline Terbaru Aku

Friday, May 15, 2009

Update kali nie pasal keje..... Sebenarnya banyak keje offline kt luar tu , maksudnya keje yang x dak kaitan langsung dengan internet. Banyak2 keje kat luar tu, aku tetap suka kerja dengan benda yang berkaitan ngan komputer. Ntah apa la yang best sangat ngan komputer nie sampai aku hampir 24 jam ngadap komputer shr.. tido komputer memang kom x penah off, senang klu bgn nak dengar lagu ke surf tenet, makan lagi la, sanggup x makan ngan family gara-gara asyik nak melayan benda nie (makan dalam bilik-- kdg2 je). Ngan kengkawan kadang2 aku snggp ketepikan dieorang kerana benda nie, melainkan member yang ajak aku ge online, yg nie gerenti x menolak..... OPS!!!!! dah lari dari tajuk asal plak..

Sebenarnya tok cr wit spare aku amik je laptop memember umah aku or student2 tempat aku (selalunya pompuan) tok format... Dulu memang aku baek, selalu format free, tapi lama2 aku cas la beb.... RM30/laptop or PC... ok kan???? bleh gak menjana duit ngan komputer or laptop tanpa internet... tapi kena on9 gak kejap coz nak aktif window(klu yg original) x pon update anti-virus.....

sebenarnya bukan tu gak yang aku nak cite, sebenarnya aku ada keje yg agi lumayan dr tu... huhuhu.... palsukan slip bayaran.... huhuh...... aku bukan professional dalam bab nie, tapi sem lepas ada la seorang student nie dtg kat aku suh palsukan slip bayaran yuran dia (sebab nak tunjuk kat mak dan ayah)..... dia terdesak duit kot(untung share)... dia suh aku ubah amount yang dia bayar tu..... memula rs bersalah gak, tapi sebab member punya pasal aku tolong je..... last2 jd sebijik cam resit asli... miahahahah... resit nie mudah nak wat kos 'no signatured required'....


p/s: aku x harap pon upah tu, janji leh tlg member...

p/s2: agak2 korang leh x aku meneruskan kegiatan 'tidak bermoral' nie???? bleh share duit yg claim balik.... :p

13 comments:

Liyana Lunia
Friday, May 15, 2009 11:41:00 PM
 

wkakaka :P bia btol ko ni? dh sah bole blanja aku kan?

eceh, errr satu lg ko kn slalu belikan aku bepang pulut, aloooo nk la weh =.=

Unknown
Saturday, May 16, 2009 12:00:00 AM
 

hahaha nk hdp kena pndai...cntik r bro..

GadisKasutConverse
Saturday, May 16, 2009 12:09:00 AM
 

uiksss...tak jujur tu!lenkali jgn buat lagi.sekali terbocor,org tak cye lg..

mache78
Saturday, May 16, 2009 12:45:00 AM
 

suka entry jangan jirik tu.. hehe.. buleh wat modal lawak

Anis Mohd
Saturday, May 16, 2009 1:04:00 AM
 

tak baik sungguh hang nih,,

Miss Aisyah
Saturday, May 16, 2009 2:20:00 AM
 

tingat kat satu citer kat obersi..
wat resit ATM palsu nak ngurat awek..mewah gak dak tu idop..

azizan4444
Saturday, May 16, 2009 2:35:00 AM
 

hebat r ko bro..ajar la..same2 cari make..hahaha

pasai formate pc tu aku nk amik duit gak la lps..mntang gler duit semua..muahaha

Akmar Anuar
Saturday, May 16, 2009 3:13:00 AM
 

isk..isk..jgn la palsukan resit lagi...nanti kat akhirat nak cakap pe? "nak tolong kawan" tu niat yg baik tapi cara da salah...isk..isk

='(

sharamli
Saturday, May 16, 2009 3:59:00 AM
 

ni kal0 kawen nnt sah bini p0n dy xlayan..asek ngadap lapt0p je..huh..
xbest2..hua3..

wak..wak...xbaik tw wt cmtu...tlg la membe tu cara lain..p merayu kt mak bapak dy s0h kasi wit belanja lebeh..hu3..aci?
xaci erk?0k la..ok la..truskan la nk palsukan resit tu....:P

FaRrA DeeN
Saturday, May 16, 2009 4:47:00 AM
 

Kahkahkah... Tatau nak kate pe., sbb aku time dok blaja dulu pon jahat gak bab duit nie ngan parent.. Bebudak ngaji swasta college, pempaham lew.. Tapi xwat lg dah.. Insaf beb!!~ Lepas skali wat tu, xwat dah sbb tiap kali bayar dia bayar pakai cek!~ Xley tipu!~ Skrg nie dah jadi mak org, dah mule paham dah... Jahat tol wat dulu.. Hang nie, isk isk isk, cian mak bapak dia wooo..!!~ Huahua!~ Tu la, ngaji tinggi sgt, sumer pon reti laa kan, go guano, adik pauh?? Ahakkzz!!~

Penulis Cyber
Saturday, May 16, 2009 12:40:00 PM
 

haha...
idea yg bgus...
tpi jgn diamalkan...
nnti bleh blanje mkn..
;D

MissGAZA (FasihahAdnan)
Sunday, May 17, 2009 10:34:00 AM
 

huh.
niat tu baek,
nk tolong member..
tp maybe cara tu tak kena wlwpun brilliant.
dan perlu diingat bahawa matlamat tak menghalalkan cara.

member tu patutnya kena ikhtiar guna cara yg lbeh "halal"..
msti ada pnya.
:]

xxxx
Wednesday, May 20, 2009 10:29:00 AM
 

peh caya la bro.... pki pe edit???? photoshop ke????

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH