Motor, Sekolah & Traffic Light

Sunday, May 17, 2009

sebelum cite pasal topik nie asenya x terlambat agi asenya nak wish SELAMAT HARI GURU kepada semua cikgu2 pauh x kira mana mereka berada. SEMOGA PANJANG UMUR DAN DIMURAHKAN REZEKI SELALU.. AMIN



berbalik pada tajuk di atas apa agak2 kena mengena 3 objek kat atas tu ngan en3 kali nie.... semua pasal kes ponteng sekolah... hahaha... saje je nak cite pasal ponteng sekokah arini.... tiba2 tadi tgh guling teringat zaman sekolah dulu2 kala...

aku blaja ponteng sekolah masa form3. masa nie aku ketua tingkatan, tapi aku dlm ranking atas jgk tok kes ponteng sekolah nie.. hehehe... mak aku memang x tahu coz aku pandai cover klu ponteng sekolah, buat surat sendiri, pas2 tiru tandatangan parent.. surat memang gerenti tiada syak wasangka dari cikgu coz semua hasil komputer.

masuk form4 aku gie sekolah teknik... 2 bulan masuk duk asmara... OPS asrama lew.. pas2 kuar coz x tahan rindu kat mak.. haha HOMESICK... pas kuar asrama aku gie sekolah ngan motor, yang bestnya gie ngan motor nie nak ponteng senang.... masa nak gie sekolah nie ada 2 traffic light kena lalu dekat TENDONG... selalunya pas traffic light pertama aku akan niat dalam hati klu traffic light ke-2 hijau, aku gerak terus n ponteng sekolah sebab sekolah aku menghala ke kiri pas traffic light kedua.. Pastu aku pegi jalan2 la... orang balik aku pon balik jugak.. jahat x aku????

p/s: bila ingat2 balik, monyong gak aku nie zaman sekolah dulu.. klu traffic light tu hijau tanda aku dah dapat lesen x yah gie sekolah, kepercayaan mana la nie...

p/s: nakal2 aku, aku x isap rokok sebab tu awek aku sayang kat aku :D

12 comments:

Akmar Anuar
Sunday, May 17, 2009 6:14:00 AM
 

yup..yup..selamat hari guru untuk semua guru2!!!

hurm...akmar stat blaja ponteng ble masuk U ni je...
tapi...mase skola rendah pon pernah je ponteng....wahahahhaha +P

Anis Mohd
Sunday, May 17, 2009 6:27:00 AM
 

hahaa..
1st time ponteng waktu
darjah 3 .
balik umah tengok tv.
cite katoon ..
ha3x

Akmar Anuar
Sunday, May 17, 2009 6:33:00 AM
 

yeah!!
sebab nak tgk tv la, akmar sanggup ponteng!!!

muahahahahah <--gelak iblis

emak
Sunday, May 17, 2009 7:11:00 AM
 

aku ponteng mase form 1..ari ahad kul 9 tu sbb nak tgk dragonball..

hahaha!

Liyana Lunia
Sunday, May 17, 2009 7:52:00 AM
 

slmt hari guru utk psyarah unisel, yg best mcm pn suzi,cik syireen,dr setyawan, pn hema, cik hasni and cik hanisah. er

*ni ruangan untuk beri ucapan ke? wkaka

er ko x mrokok?okeh bagus jgn merosok, merana hati

Penulis Cyber
Sunday, May 17, 2009 8:00:00 AM
 

buat keputusan gune lmpu isyarat jee..?
menarik...
bleh tiru ni...
hehe..

sharamli
Sunday, May 17, 2009 9:36:00 AM
 

m0ny0ng tu ap?

tr0k t0l la..besa2 p0n nk p0nteng sk0lah..kit0rg dul0 p0nteng klas prep ngn asembly je..tu p0n tak0t2..hua3....

asal bkn sm0ker...xbest ad pakwe cmni..hu3

sharamli
Sunday, May 17, 2009 9:36:00 AM
 

m0ny0ng tu ap?

tr0k t0l la..besa2 p0n nk p0nteng sk0lah..kit0rg dul0 p0nteng klas prep ngn asembly je..tu p0n tak0t2..hua3....

asal bkn sm0ker...xbest ad pakwe cmni..hu3

MissGAZA (FasihahAdnan)
Sunday, May 17, 2009 10:42:00 AM
 

huh.
kaki ponteng rupanya ya!
ni kes lagi dahsatt dr lompat pagar skolah neyh..
agak2la yg dok ponteng skola dulu ni tah2 lg banyak dr yg pegi skola.
kikikiki

er,
bagussla klaw tak merokok.
org yg tak syg paru2 ngan awek dia ja yg suka rokok.
huhu

Mrs Nurul
Sunday, May 17, 2009 6:24:00 PM
 

aaaa ko sgt suci kerana tak hisap rokok muahahah

.Cik Nana.
Monday, May 18, 2009 3:12:00 AM
 

baguih la tu..
menjaga hati..
bukan menggoreng hati..hahaha
pasnih kt unisel jgn wat gitu lak ea..

zura lias
Monday, May 18, 2009 6:03:00 PM
 

haaa..kalo stay kt teknik tu..lagi senang nak ponteng..akak dulu duduk hostel,time form 4 gie kelas mcm masuk otel...gie bile suke nak pergi..hiks..

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH