Final Exam 3/2008/2009

Sunday, June 28, 2009

Salam semua , sowi dah lama x update, sibuk blaja (yo yo o jew). Arini update sebab ase blog nie dah penuh ngan kutu-kutu babun yang menyemak, arini ku gagahkan diri untuk menebas semak samun yang telah aku tinggalkan selama nie... heheheh... pe lak aku mengarut nie... hahaha.... sedar x sedar aku dah nak final sekali lagi 3 minggu lagi.. 20-27 (aku pon x tahu bape aribulan tok paper aku amik) Tapi yang berbeza kali ini, aku cuma amik 2 paper je sem nie. Subjek QC ngan Electronic..... Lecturer sem nie aku ok jew terutama ngan En Fairuz lecture Electronic, bapak best dia mengajar sampai aku x nak miss kelas dia.

Alhamdulillah setakat nie aku x penah agi ponteng mana2 kelas. Selalunya tiap2 sem mesti aku ada wat hal. Purata aku ponteng kelas setiap sem 2 kali untuk setiap kelas.Masuk ari selasa nie genaplah sebulan aku duk sini. Padahal x genap pon pasal aku dah 2 kali balik kampung sejak datang sini. Manja sungguh aku nie. Pe aku peduli, maklumlah jadual banyak sangat free sampai aku x tahu nak wat apa. Tu yang sampai 2 kali aku balik kampung. Minggu nie je aku malas nak balik(padahal duit dah kurang).

Sem depan aku dah apply dok ostel coz sem bulan 8 nie sem akhir kat unisel. Gpon aku nak fokus skit study sem depan. Aku tgk pointer aku setiap sem2 lps mendatar je. Tapi aku puas ati la ngan result setiap sem yang aku dapat walaupun x hebat cam orang len. Bak kata orang, bagaimana acuan begitulah kueh. padanlah ngan aku yang pemalas cam kutu babun orang bela sebab malas syampu.

p/s: Dalam pale duk pikir pas abis bulan 8 nie, mana aku nak praktikal???? Pas praktikal perlu ke sambung Degree?? konpius, konpius........

11 comments:

Faizal Sulaiman
Sunday, June 28, 2009 1:52:00 PM
 

best of luck mr pauh!. belajo rerajin yaa!

=MissRynn=
Sunday, June 28, 2009 5:40:00 PM
 

gud luck!! jangan ske ponteng yea!

Nine
Sunday, June 28, 2009 6:08:00 PM
 

gud luck matju with ur stadi ok..

Nati demo praktikal kat KL jerk Matju..dekat ngan tempat blajar kamu.
kat KL pun best leh jalan2 sambil dapat duit..
Electronic senang dapat kije..
:]]

Unknown
Sunday, June 28, 2009 6:19:00 PM
 

eh, ko amek diploma ke sijil?
kalo nak sambung tu, elok la..
aku galakkan..

.Cik Nana.
Sunday, June 28, 2009 9:38:00 PM
 

all the best for exam matju.
errr
lame xsinggah belog nana ea?
xpe2..
praktikal la kt kelate..
dkt dgn umoh..
hehe
nana ase matju patut sambung la degree..
lgpon matju muda agi..

Akmar Anuar
Monday, June 29, 2009 4:21:00 AM
 

all the best utk exam!!!
hmmm...sambung la degree...ok pe wut??

;)

Mrs Nurul
Monday, June 29, 2009 10:40:00 AM
 

marila berdegree~ =)

MissGAZA (FasihahAdnan)
Tuesday, June 30, 2009 9:32:00 PM
 

buat yg terbaek!!
ingat ALLAH selalu.
insyAllah dipermudahkan..
moga sukses ya!!
=)




eh,
jomla smbung degree..
saya pon on the way nk smbung ni!
=p

zura lias
Tuesday, June 30, 2009 10:08:00 PM
 

good lux...sambung degree..bagus!!..tp lagi bagus kalo kerje sambil belajar..qualification+exprience dpt serentak...tp tengok pd kemampuan gak leh tak wat keje sekali harung..

~ieDa~
Friday, July 03, 2009 10:44:00 AM
 

Semuga Berjaye ye..! :)

adol
Tuesday, July 07, 2009 4:15:00 AM
 

gud luck...

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH