Sukan dan Kawan

Saturday, July 18, 2009

sekian lama aku menyepi arini tetiba ase nak tulis en3 baru. ketika en3 nie ditulis aku nak gtau aku berada kat kampung. pergh sem nie 2 bulan je, tapi x tahu berapa kali dah aku balik. minggu depan balik agi coz dah cuti sem. final aku paper ari selasa nga khamis. berbalik kepada tajuk di atas, korang tahu aku nie makhluk asing paling pelik dalam umah sewa aku coz aku jenis x bersukan. bukan setakat x bersukan, tapi memang 'blind sport' pon. hahahah. dari kecik lagi aku bukan jenis bersukan. masa kecik klu bersukan pon time main basikal, pas2 main bola kaki tiga, main nusut(sukan ke main sorok-sorok) & mcm2 la benda budak2 suka main.

bila dah besar sket blaja naek motor. pas2 blaja la main willie motor plak. nie kot bersukan time remaja. time nie aku pon br berjinak-jinak ngan komputer. tapi aku suka bukak internet je, x suka main game. so bleh dikatakan aku nie memang blind sport la. heheh..

minggu lepas dek kerana kebosanan yang melampau, budak2 nie ajak aku main sukan. sukan pertama aku main bowling. pergh nie la pest time aku men menda alah nie. x cukup ngan tu. keesokan pas men bowling budak nie ajar plak aku berenang, walaupun hampir lemas, tapi aku enjoy. Mlm pas blaja berenang, aku gie plak lawan futsal. aduh, xpenah2 aku men sukan 2 hr berturut-turut. pas2 badan aku x yah cite la sakit gila2

aku join dieorang nie sebab sem depan aku nak masuk hostel dah. so pasni jarang kot men aktiviti luar. gpon sem depan dah sem akhir. sedih jugak la nak kuar umah sewa skunk nie. banyak kenangan kat umah tu. thanks banyak2 to King, Syah, Is, ngan Naz coz banyak tinggalkan memory best kat dalam pale aku nie.

p/s: x tahu plak aku pas bersukan nie badan rasa fresh yang termat-amat sangat. nak jalan pon ringan je ase. walaupun aku dah ase manfaat bersukan, tapi aku still x suka bersukan. sekali skale x pe. :p

9 comments:

Adinda Amy Sensei
Saturday, July 18, 2009 7:24:00 AM
 

salam..

wahhh...baru muncul ye? busy erkk...

Akmar Anuar
Saturday, July 18, 2009 8:06:00 AM
 

hmm...bile da nak berakhir tu la kte patut spend mase dengan kawan2 lagi lama kan??
sbb bile da keje nnt sure susah dah nak jumpe..
sedih nye...

dah stat cuti nnt gi la bersuka at least berjogging ke..
dah kate sem depan xleh nak bersukan lagi kan??
ngehehehe..

all the best utk exam!!!

Anis Mohd
Saturday, July 18, 2009 11:05:00 AM
 

wahhaa..
mcm syok nye aktiviti2 tuh .
tp, x de sapa nak main futsal ngan anis sbb anis lg suka aim kaki org yg anis x suka drpd sepak bola. ha3x

sharamli
Saturday, July 18, 2009 8:40:00 PM
 

laki xbsukan mach0 x?

pu3 balqis
Sunday, July 19, 2009 4:12:00 AM
 

kita serupa..
pu3 pon tak minat gak sukan2..

tapi penah la bersukan even tak minat pon..
masa kat sekolah mau tak mau tetap kena bersukan kan...

n nikmat keringanan badan dan kecergasan otak lepas bersukan tuh mmg takley dinafikan...

@LiYaNNuaR ツ
Sunday, July 19, 2009 6:55:00 AM
 

skrg mmg musim sokan... so, selamat bsokan... majulah sokan utk negara, ahaks!

naz kokolou
Tuesday, July 21, 2009 7:12:00 AM
 

ala bro..besukan bnda lain kan ble..huhuhuhu..besukan kat umah bole..huhuhu..bro..aku da update blog aku..

mohdisa
Friday, July 24, 2009 9:07:00 AM
 

wah dah lama tak mengomen kat blog ni...hehe...apa khabar bro...ok ke?

Qamaruls
Friday, July 24, 2009 3:58:00 PM
 

id follow u

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH