Aku dah masuk ostel

Thursday, August 13, 2009

Ketika menulis en3 nie, aku sudah berada di dalam ostel. Wah x sangka aku akan mendiami lagi bangunan ostel setelah 3 sem aku tinggal di luar. Yang bestnya kali nie, aku serumah dan sebilik dengan member kamcing aku naz (orang gombak). Peraturan kali nie pelik tau sebab pelajar x dibenarkan memilih roomate cam sebelum nie. So ramai la yang x puas ati dengan peraturan baru nie, termasuklah ynn, zati, ika, intan n ayun(yang nie aku x tahu x puas ati ke x). dieorang nie bajet nak duk serumah tapi x dapet. PADAN MUKA (dalam ati aku kesian, ayat je bunyi kejam...)

rahsia aku dapat ngan sebilik ngan naz, meh nak cite. Di suatu malam yang gelap gulita, di perkarangan masjid india, terdapat ...... eh eh pe aku mengarut nie. Masa daftar tu aku ada jugak mintak nak duk sebilik ngan member tapi dia ckp x boleh. Masa tu naz duk kaunter sebelah ngan aku. Aku buat2 x kenal je. Masa submit borang tu borang aku ngan naz dia letak bertindih sebab 2 kaunter dia guna satu bekas untuk borang. So masa dia nak bagi kunci dia 'ter'bagi aku duk sebilik ngan naz. Aku x tahu samada dia ter atau sengaja. Pape pon aku syukur la dapat sebilik ngan dia nie. gpon dr sem satu lagi kenal, aku pon percaya dia.

kepada ynn n the geng, lepas 2 minggu lagi korang apply la kalau nak tukar rumah, sebab orang JN dah gtau sape nak buat perubahan pape, rumah ke bilik, bleh berbuat demikian 2 minggu lagi. Aku dah siap kemas barang nie. Aku bajet dapat 1st floor je tapi dapat 3rd floor, letih wo nak nek. Bulan puasa nie x tahu camner la aku nak harung benda nie. tapi x pe, dapat sblk ngan member sendiri ok la. Budak bilik depan aku nie yang aku mushkil, aku x kenal dia, tapi dia kenal dia, camner nie. Mana la dia kenal aku.. Hahahahahah

lagi satu best pasal bilik baru aku nie, bilik aku mengdap betul2 depan ostel pompuan. Way syok ma. tutup lampu intai ikut tingkap ape dieroang buat. hahahaha... bapak jahat perangai aku nie. Sebenarnya terbalik, aku siap tutup rapat2 lagi langsir bilik aku sebab takut time nak gie mandi dieorang tgk, pakai seluar dieroang tgk, malu seyh... x sanggup aku gadai maruah aku untuk pomuan tgk. hhh

p/s: walaupun x suka dieorang tgk aku, tapi aku suka tengok dieorang.. hahahah

10 comments:

sHaH
Thursday, August 13, 2009 1:19:00 PM
 

wah dapat hostel tak jauh dpd pompuan..
best tuh!!!

miss GAZA
Thursday, August 13, 2009 1:44:00 PM
 

ala..
tingkat 3 tu bukan tinggi mana pon..
eksesaiss hari2 ok pe..
pasti kamu lbeyh slim lagi pasni..
=P



haish!!
jgn jahat sgt maw skodeng ostel pompuan..
tak baek woo!
hehe

Ynn.
Thursday, August 13, 2009 4:59:00 PM
 

keji ah gelakkan kiteorg tapi comel gila sbb ada kesian skit haha :P kiteorg nk buat surat siap tndatangan mentor ah cmni :(

weh gatal na kau ni, hik2 :p abis la malang sape duk cluster d tu :P hahahaha, matju rmai x pompuan kt cluster d? ade kosong tak?

Kuwe
Thursday, August 13, 2009 5:51:00 PM
 

ceh.

idup kena maju weh,tokleh dok depek nge ore samo sokmo.

haha 3rd floor jah?kawe rajin kena fifth floor tanpa lift?ganah dok ganah?

haha malu celoh mana gk boh.tokleh nikoh la mano ore kato.dok brutal.

Zura
Friday, August 14, 2009 12:58:00 AM
 

pertukaran cm nie lah yg xbest...sbb kite kena take time nk serasi ngan roomate...

Farhana
Friday, August 14, 2009 2:53:00 AM
 

Alah.. Tingkat tiga ajew pn.. Ku dulu tingkat 4 matju weh.. Hahaha.. (tapi idak ler slim2 jugak.. kah kah kah.. =p)

Ape faedahnye kalau skodeng kamu??? Kah kah kah.. Pasti hensem banget mcm fahrin ahmad ni kot.. Hahaha.. Dosa weh intip orang, nanti Tuhan marah tau.. =)

Cik Amy Sensei
Friday, August 14, 2009 4:24:00 AM
 

salam..

semoga sentiasa maju jaya dalam pengajian ok..

ije
Friday, August 14, 2009 7:34:00 PM
 

ayat2 bawah tu... woahh! haha. baik tol budak ni.

sharamli
Friday, August 14, 2009 10:37:00 PM
 

gelenya...
slalunya 0rg xm0 d0k h0stel dekat2 ngn p0mpuan..senang spt d0sa..ari2 leh sk0deng..muahaha

miss lolly a.k.a luvfareda
Saturday, August 15, 2009 6:37:00 AM
 

grrrrrrrrrrr.

macam2 la kamoo ni bang pauh:P:P

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH

Recent Posts

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget