Sem Baru 1/2009/2010 (Semester Akhir)

Monday, August 3, 2009

Salam semua. Sebelum memulakan en3 nie, gambat sebelah x dak kene-mengena pon ngan en3 nie. Skunk leh start cite. Aduh makin hari makin malas nak update blog. Kenape??? Ha ini yang kita x tahu. Sejak cuti nie aku asyik bukak tenet baca metro, friendster, myspace, facebook ngan youtube. Tu la rutin harian aku. Sesekali melawat gak blog korang. Aku x tipu tau. Aku baca perkembangan korang cuma jarang nak mengkomen, insyaAllah pasni klu aku pegi blog korang aku komen. heheheeh.

Lagi seminggu aku nak masuk blaja balik dah. Aku mintak2 H1N1 x melanda tempat aku walaupun masa sem pendek aritu dah ada kes student kena H1N1. Tapi sorang je la. seb baek dia x tutup sebab final seminggu agi masa tu. Klu cuti gak x tahu la camner. Balik pas final ramai lak member duk umah sebab tempat dieroang blaja kena serang ngan H1N1 nie. Alhamdulillah semua member2 aku jumpe setakat nie sehat walafiat.

Berita baek untuk aku sem depan aku leh masuk ostel. X sabarnya nak duk ostel walaupun ostel sebenarnya tempat yang membosankan. Ye ke???? x jugak. Duk dalam nie best sebab x yah nak bazir minyak motor berulang alik, klu kelas ada jarak sket pon x yah risau pikir x dak tempat nak duduk. Gpon ostel ngan fakulti aku dekat sesangat. Ikut pintu pagar belakang pon leh sampai. Cuma duk dalam ada peraturan la sket, x leh kuar pas kul 12 tgh mlm.

Bagi aku tu x jadi hal, janji klu hujan aku x ponteng kelas, maklumlah aku nie kan mat rempit. Minyak motor jimat, lagi bleh exercise sebab fakulti ngan ostel dekat. Jlan kaki je la. Tambah pagi2 awek ramai lalu depan ostel laki nak g kelas. Mana tahu ada yang terpikat, leh pasang no 2. Klu awek aku tahu mampos.

Agi satu benda aku suka ngan ostel sebab ada almari kayu, katil best, ngan meja blaja, br selesa nak blaja. Nak mandi pon leh mandi banyak2 dan eletrik x yah risau x tutup laptop ke apa, sebab semua dah masuk dalam yuran. So ujung bulan x yah pikir tentang bil ke apa. Duk umah sewa macam2 kena pikiaq.

p/s: daftar sem br abes agi wit. tidak... ptptn masuk kena bayar hutang seseorang lak. RM500 lak tu. tapi x pe, hutang wajib dibayar kan. huhuhuhu

13 comments:

Ynn.
Monday, August 03, 2009 4:54:00 PM
 

tak sabar nk jumpa korg, acong nk gadohh KAH KAH KAH tapi aku nk jd pendiam ahh bole x? :D hihi kite 3 sbjct je satu cls kn?

weh kiteorg pn dpt hostel laa :D

adol
Monday, August 03, 2009 5:00:00 PM
 

student mana nie? dgr dlm post nie?

hanc
Monday, August 03, 2009 8:12:00 PM
 

Pauh tAkut gak awEK majuk. kekkeke~~
sLmat memulakan stdy~ n good luck~

azizan4444
Monday, August 03, 2009 8:26:00 PM
 

salam bro..hok pling penting jgn lupe klik nuff.haha

bez la duk ostel..ley jimat skit...tu klu kawe la..

sharamli
Monday, August 03, 2009 8:49:00 PM
 

kit0rang ad almari besi...
=P

Kuwe
Monday, August 03, 2009 11:33:00 PM
 

kawe cuti 9 ari boh h1n1,nate babi molek,clako leh kiro takdok cuti sem

'AQILAH
Tuesday, August 04, 2009 12:02:00 AM
 

duit pt xcukup..heee

KhairiL's
Tuesday, August 04, 2009 5:24:00 AM
 

hehe
mat rempit rupanya brader ni...
duk ostel mmg best

agusted
Tuesday, August 04, 2009 7:18:00 AM
 

:)

~ieDa~
Tuesday, August 04, 2009 9:58:00 AM
 

Da klik,da klik..!Hehe..Da duk ostel ke nie?

sHaH
Tuesday, August 04, 2009 1:10:00 PM
 

da last sem bro?
bestnyer!!!

LuVidA^^
Wednesday, August 05, 2009 10:24:00 AM
 

saye pon dok estel..je manjang..x penah dok luar..
neway blaja kt ne ni?

miss GAZA
Wednesday, August 05, 2009 7:30:00 PM
 

dok hostel mmg bestla..
boleh buli2 gitu..
=D

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH

Recent Posts

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget