Oh 7!!!

Monday, September 7, 2009

Nampak gaya perangai buruk aku masih lagi x berubah iaitu malas update blog. Maklumlah tenet slow + lembab. Nak walking pon x best sebab kalau loading page pon kekadang x penuh. Nak komen lagi la, kena tgg lama. Pening2. Arini saje update walaupun tenet slow sebab nanti korang lupe lak blog aku neh (macam la korang ingat sangat). :p

Kali nie update sebab nak cite windows 7 dekat laptop aku dah start wat hal. Setakat nie laptop member aku x penah lagi jadi gini (Naz dengan Is). Laptop aku poblem ke apa. Sebelum nie guna xp ok je. Aku ingat laptop aku kena kencing manis la. Laptop aku nie x layak kot guna menda alah nie :((


Satu2 masalah. Dalam pale aku nie ada 2 perkara je, satu pakai je win 7 nie, kedua masuk balik windows xp. Nak guna XP mode pon x lepas sebab laptop aku x support. Macam2 ragam jugak menda alah nie ek.

Sebenarnya aku nak upload gambar error yang kuar time aku open ares ngan winamp, tapi x lepas nak upload sebab tenet slow teramat. Agi satu pesan aku, jangan kecik ati kalau aku x sempat nak gei lawat or komen blog korang. Nak bayang tenet aku slow ke x, nak upload gambar pon x lepas. Nanti balik kampung minggu depan aku gei ziarah satu-satu.


p/s : Dalam tempoh terdekat nie kalau ada lagi poblem gini aku rujuk balik ngan MISS XP.

4 comments:

sharamli
Monday, September 07, 2009 5:15:00 AM
 

makan gula byk sgt gamaknya...tu yg kena kencing manis tu..

mohdisa
Tuesday, September 08, 2009 11:30:00 PM
 

haha, aku guna elok jerk. maybe salah install software kot. tak pun laptop dia tak support win7. hehe

Anis Mohd
Wednesday, September 09, 2009 1:12:00 AM
 

urm ..

Lady E
Saturday, September 12, 2009 12:07:00 AM
 

Salam..En Mat Ju..Ohhh..tenet slow ke..Xper2..nnt dh laju sket tenet n En Mat Ju pun da free,leh la terjah blog Ieda n kwn2..Take it easy..Hehe..Relax,jgn risau..Kami dcnie setia menanti kunjungan En Mat Ju ke'rmh'kami..Yg mslh error tu knp ekk?Minta lh tlg sape2 yg taw betulkan error tu En Mat Ju..

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH