Windows XP lagi!!!!

Thursday, September 10, 2009



Selamat malam jumaat tok semua. Malam n aku on9 dekat Dewan Utama Unisel kampus Batang Berjuntai. Sini tenet leh dikatakan laju sebab student jarang datang sini berbanding lobi utama fakulti industri teknologi maklumat (fitm). Dulu sini la tempat aku on9 masa sem satu 2 tahun lepas. Skunk pejam celik pejam celik dah sem akhir aku upenya. Cam ase baru agi duk sini.


Nampak kan gambar kat atas tu, tu la rupa OS baru tok laptop DELL 640M aku. Sebelum nie aku dah gtau yang bila masuk banyak benda2 error dekat laptop aku. Maybe laptop aku kurang support kot. Tapi walaupun kejap je pakai win7 tu, aku tetap ase seronok sebab OS tu memang ringan tahap cipan.

Kepada sengsapa yang ase laptop or pc dia tu power masuk la win7, memang x rugi. Laptop aku nie dah sememangnya x power tu terpaksa pakai XP je. Rasa rugi tu ada la jugak sebab tgk si naz(kokopie) ngan si is pakai ok je. Maklumlah budak 2 orang tu laptop leh tahan baru la dari laptop aku.


p/s: aku x ase rugi pon tempah DVD WIN7 ngan KILLVEARN sebab aku leh wat business format laptop kat sini. Kepada dak unisel nak format laptop leh la anta kat aku, windows ori ngan pirate, 2 2 ada.. kecuali win7... heheheh

9 comments:

x-po
Thursday, September 10, 2009 6:31:00 AM
 

oh lawa background desktop..jgn st*m sudoh bila tgk..hahaha

Hanc
Thursday, September 10, 2009 6:56:00 AM
 

wawawawawaaaa~~~ hanc tak tau sangat bab2 lP nie~~ huhuhu~~

Liyana Lunia
Thursday, September 10, 2009 9:50:00 AM
 

pehh satg aku pn tuka gk ah tp xpe sound je prob kot huuu tp asl eh dh dua kali blue scren. tension gilaa

sharamli
Thursday, September 10, 2009 3:32:00 PM
 

w0it2...
0rg nak raya dh ni..
dy seb0k lgik ngn wind0w dy..hu3

Lady E
Saturday, September 12, 2009 12:10:00 AM
 

Hehe..betol kate Sharamli tu..Org da nk raye nie..En Mat Ju duk pening2 lak ngan Win 7 tu..Haa..skrg dh okey ke blm L/top tu??Dgn Paris Hilton lg tu duk senyum ;) kt En Mat Ju..Rsnye dh okey kut ekk..Ieda guna Vista,sngt slow la starting die..Aduiiii..

@kelantanstreet
Sunday, September 13, 2009 8:34:00 AM
 

Kenapa takleh install windows 7? error apakah yg jadi? bleh bgtau tak...nanti aku tolong...

pauhputik
Monday, September 14, 2009 6:44:00 AM
 

to eins

bila on kekadang dia selalu hang n kuar blue screen...

pas2 software macam winamp x leh masuk, ares, pas2 ada la software len yang selalu guna x leh pakai
bila open je prog tu nanti dia akan closed automatik pas2 suh check solution on9....

.Cik Nana.
Monday, September 14, 2009 5:11:00 PM
 

xde ke OS yg pakai touch screen je?hahah..xpayah pakai mouse..

@kelantanstreet
Tuesday, September 15, 2009 1:43:00 AM
 

Installation corrupted tuh, kalo dvd rom rosak cuba la install guna pendrive atau external hd...

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH