Lain Kali Hati-Hati Tau!!

Tuesday, October 20, 2009

Uish tajuk en3 aku nie bahaya. Macam orang nak pegi "jauh" je. X dak la. Acah je. Tajuk en3 nie dipilih sebab aku nie makhluk yang cuai ketika membeli barang. Bila rasa berkenan aku amik dan bayar je. Janji sedap mata memandang. Selalunya tu la perangai aku beli barang. Tapi kali nie aku dah kena n lain kena hati-hati nak beli barang.

Dipendekkan cite, 2 minggu lepas aku ngan bebudak umag gie main bowling dekat Time Square, otw jalan nak balik nie aku pilih satu baju, konon2 beli nak wat bergaya la walaupun aku x bergaya pom. Aku nie jenis selekeh sket. Hahaha. Macam aku cakap kat atas tu bila dah sedap mata pandang, aku beli je kalau benda aku nak. Meh kita tgk 2 gambar di bawah nie ek.


Model Monyong- X Reti Senyum



Tgk Betul2 Tempat Aku Letak Kotak Merah Tu

Terkejut x??? Ke dah biasa??? X kesah la pe korang rasa, tapi aku memang terkejut gila masa tgk benda nie, balik umah terus tukar baju lain. Camner la aku leh x pasan dekat perkataan tu ada salib. Skunk baju nie aku dah buang, hari Ahad lepas aku ngan bebudak umah gie mandi kat Templer, Rawang, aku pakai buat kali terakhir baju nie sebab aku nak mandi n x nak bawak balik baju basah. Lepas mandi aku terus buang baju nie.

p/s: Lain kali tobat dah kalau nak beli baju aku nak pilih betul2, x nak dah jadi camni. Burn RM15. Mungkin sikit kan, Tapi tu leh wat lanje aku makan sehari sebab tu la bajet aku sehari, kan dah rugi.

11 comments:

..::..ein..::..
Tuesday, October 20, 2009 6:37:00 AM
 

bgs2...nsb baik dh buang..lenkali ati2 ye bila nak membeli sesuatu yg ade tulisan or lukisan...nsb baik cepat prasan..klo x, dh dpt dosa pkai bj mcm 2...xpe la, anggap je rm15 tu bukan rezeki kamu..insyaallah, Allah akn beri rezeki yg lain pula nnt

.Cik Nana.
Tuesday, October 20, 2009 6:44:00 AM
 

kene belek betul2...adehh mat ju ni..
:(

imHepPie
Tuesday, October 20, 2009 6:50:00 AM
 

uii ko buang baju tuh kang pu3 bunian amik kang...

zety
Tuesday, October 20, 2009 7:25:00 AM
 

ha,tu la xtgk btl2 time beli.kan dah membazir 15 ringgit.ade bawak smbhyang xbaju ni?kalau rase2 ade baik ko wat solat taubat.terhidar jugak rase menyekutukan Allah

x-po
Tuesday, October 20, 2009 8:30:00 AM
 

aduh boh, nsb baik demo prasan dlu..kalau ore lain prasan dlu pstu kne tegur, malu beb..hehe

Ieda the Rainbow Princess
Tuesday, October 20, 2009 9:15:00 AM
 

Allahhuakbar..awat x perati betoi2..
Len kali jangan buat dh naa..

Encik Azizan
Tuesday, October 20, 2009 9:29:00 AM
 

yolo doh boh..15 tu bkn skit..duit jgk..tp klu kawe,meme kawe x pakai jenis baju hk ada tulisan gini..kawe mnt hk jenis kosong2 jah..hahaha..

mujur demo prase..kawe mulo2 td x prse ko baju tuh...

arnamee
Tuesday, October 20, 2009 9:31:00 AM
 

Salam.
Alhamdulillah sempat perasan:)

d|n
Tuesday, October 20, 2009 9:38:00 AM
 

bahaye gile..ade je taktik dyorg nk kasik islam hancur

sayalahfaizul
Tuesday, October 20, 2009 12:29:00 PM
 

tu la dik... laen kali ati2. banyak kaedah nak kenekan muslim skarang ni...

izzat aziz
Wednesday, October 21, 2009 5:13:00 AM
 

haha, tiba2 ada salib situ.. tapi anggap je lah tu T bukan salib.. death note best.. tiba2.. banyak dah aku jumpa yang gunakan salib ni.. budak-budak mana heran mnda gitu main pkai je..

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH

Recent Posts

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget