Jadual Exam

Wednesday, December 2, 2009

Seperti sedia maklum, aku punya final belum start lagik, study week start time raya haji aritu. mgg nie dah start exam, tapi paper aku lambat. So aku ambil keputusan duk kat rumah. Ala duk umah pon sebab nak jaga rumah je, sebab family aku semua ke Sabah tgg kelahiran orang baru. Bosan gila duk kat umah sorang2 neh. Time sunyi nie la rasa nak kahwin cepat2. Sape nak jadi calon????

Ape la aku duk mengarut neh. Hari nie masuk Hari Ke-4 aku duk rumah. Buku aku baca??? satu pon aku x bukak, gpon duk sini x rasa feeling nak exam, tu malas baca buku... Padahal aku gie sana pon bukan baca buku coz aku mana beli buku sem nie. Nota semua amik nota slide dari lec. Tu pon malas gak baca. bwh nie senarai exam aku.

12-12-2009 - Network Technology & Netwrok Security - 9 a.m - FPI
15-12-2009 - Manufacturing Technology - 9 a.m - Main Hall
17-12-2009 - AutoCad - 2.30 P.M - Main Hall

9 @ 10 hb nie dah kena balik KL dah, nak study, kat umah x leh study sangat, sebab internet 24Jam, Astro, PS2 (pinjam), nampak gaya duk umah lama2 x jadi orang aku neh. Dah la nie sem akhir kat Unisel, ptt kena usaha wat yang terbaek.

p/s: Hujan 2,3 hari nie x berenti, doakan semoga hujan nie x lama, nanti kalau hujan & banjir susah aku nak balik KL. Maklumlah naek motor bukan naek kete. Kang demam x leh g exam lak.

10 comments:

miszgarfien
Wednesday, December 02, 2009 7:12:00 AM
 

buat yg terbaik utk exm yg terakhir ni...try utk dpt kan pointer yg membangga kan diri...blaja demi masa depan..2 yg terbaik...semoga berjaya

Cahaya Yang Riang Gembira
Wednesday, December 02, 2009 9:06:00 AM
 

Matju.. Semoga brjaya okeyhhhh.. Heehee.. Smoga jangan demam jugak.. ;)

Lady E
Wednesday, December 02, 2009 11:33:00 AM
 

Salam..En Mat Ju..lama tol x nmpk nie..
P bertapa kt gunung ledang kowt..XM da
x lama da kn..Study lh ajin2 spaye dpt
result gempak,okey En Mat Ju!Gd Luck!
2,3hr nie kt Png cerah jea..Tp br
pkl 2pg td nie ujn lebat lak tetibe..
hrp x ujn lah nnt kt KL kang susah lak
En Mat Ju nk redah jln tu kn..

p/s: Ckp nk discuss sumthin..Pe die?

'AQILAH
Wednesday, December 02, 2009 2:06:00 PM
 

good luck jawab exam :)

Faizal Sulaiman
Wednesday, December 02, 2009 8:23:00 PM
 

salam boh;
goodluck deh!

Zura Tahir
Friday, December 04, 2009 12:21:00 AM
 

lmbat wish...godd luck... :)

Kuwe
Friday, December 04, 2009 9:07:00 AM
 

autocad pun ada test? kemah keming. lukis paka atas kertas ko guano.

calon nah. gersang teh.

Kyla
Friday, December 04, 2009 7:41:00 PM
 

study2,
jge main jah :P
bo la main tuh :)

Unknown
Sunday, December 06, 2009 10:40:00 PM
 

study2..lepas study baru leh main..hahaha

imHepPie
Monday, December 07, 2009 8:30:00 PM
 

ko nk exam ke...wooo besh wooo dok bsantai kt umah pas abes exam hhaha

Post a Comment

JOM BELI MURAH MURAH